Weaper Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är det jag eller bara mina skivor? 1. Instalerar normalt tills det kommer upp "Insert disc 2", eftersom det inte finns ngn "disc 2" börjar man ju undra. 2. Sätter in CDn "Play" och instalerar Radion. 3. Får ett felmeddelande om att fel disc är insat och ska genast sättta in "Gta_Vice_Play". 4. Avslutar installationen normalt, spelet fungerar. Det är inget problem med spelet eller nått, undrar bara om de e så för er också? /Wea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Disc 1 är "Install" och disc 2 är "play". Svårare är det inte. Jag fick felmeddelande förut om när jag installerade med disc2, men det gick att spela iaf. Redigerad 26 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jojo, men jag undrar om alla instalerar radion med "play". ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ööööh jag installerar med båda två skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag installerade Vice City med Radiostationen.. lika bra att ha allt, men det är ju inte nödvänligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jävla dum är du, fyfan, tvi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 E jag dum? Nej, det är nog du som snarare är det. Om du ens ska svara så gör det med lite vett tack. Det jag undra var om ni instalera radion med PLAY cdn?! Men ingen tycks fatta vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Nej jag installerar med båda skivorna 50%med skiva1 50%med play skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Väljer man att installera GTA: Vice City MED Radiostationerna måste man trycka in play-skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ja just så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Okej! Då vet jag det . Jag undrade bara om det var fel på min skiva! ^^, Igentligen tycker man ju tt dom borde kunna klämma ner allt i en skiva, eller lägga det på två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts