thegtafreak Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 ÅÅÅÅH DU DIN JÄVl... (RESTEN VILL NI INTE VETA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag fick en rätt cool stuntbonus häromdagen. Roterade 1337 grader:) kanske lägger upp en bild senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 WOW vad häftigt rotera 1337 grader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag fick en rätt cool stuntbonus häromdagen. Roterade 1337 grader:) kanske lägger upp en bild senare Tyder på en undermening, kanske... hmm, nej jag hittar ingen koppling alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Tyder på en undermening, kanske... hmm, nej jag hittar ingen koppling alls! 1337=leet, leet=Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ni är knäppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ni är knäppa Du ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men snälla lägg ner, låt bara topicen dö ut om ni inte har något vettigt att skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Du ja 50kr på att du spelar cs, är 11 år, nickar nått fjolligt och tror du är tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 50kr på att du spelar cs, är 11 år, nickar nått fjolligt och tror du är tuff Respekt på den! Har många gånger funderat på att byta forum, med tanke på att medelåldern här verkar vara 12 år? och spec när folk är oseriösa och beter sig som småglin -host- T-Ryder -host- Ontopic: mitt bästa snurr är 400 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Respekt på den! Har många gånger funderat på att byta forum, med tanke på att medelåldern här verkar vara 12 år? och spec när folk är oseriösa och beter sig som småglin -host- T-Ryder -host- Ontopic: mitt bästa snurr är 400 grader. Byt forum då, sätter 20 spänn på att ingen kommer att sakna dig. Jag skrev en oseriös grej en gång, måste alla tro att man är 11 år och spelar cs då? Redigerad 24 maj, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Byt forum då, sätter 20 spänn på att ingen kommer att sakna dig. Jag skrev en oseriös grej en gång, måste alla tro att man är 11 år och spelar cs då? Kan det bero på att ingen vet vem man är personligen? hur gammal är du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej snälla lämna inte jag kommer sakna dig stuffat Men bara för att T-Ryder ska tappa 20 spänn på det så ge 20 spänn till stuffat NU!!! (ne bara skämta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 hur gammal är du då? Fyllde 13 i Februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts