thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Här kan man visa sina stunt bonusar här är en som är rätt bra Redigerad 26 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Här är en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Man behöver ju typ inte så mycket skill om man har moddat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Vad menar du Redigerad 26 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jaha ja jag har moddat lite men inte i handling eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hur hamnade jag här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jo så här med jetmotor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Haha. inte fixat i handling? Men rätt ball hoj ändå, ska det föreställa från star-wars eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) 1 Jag har inte ändrat i handling utan i main.scm 2 Ja hojen är från star-wars Förresten kolla vapnet det vapnet fick jag i början (en till mod) Redigerad 27 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag hatar seriöst folk som moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad menar du med det? Att du hatar mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag hatar seriöst folk som moddar. Och? Det får väl dom göra om dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Dom får modda bäst dom vill, men jag gillar det ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 DIN JÄVL... OK OK OK NU TAR VI DET LUGNT INGET BRÅK Andas in andas ut in ut in ut så nu har jag lugnat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag hatar seriöst folk som moddar. Och du kallar thegtafreak seriös? De senaste topicarna han varit med i har han slängt in fyra inlägg på raken, med bilder i allihop. Har fingrat på reportknappen några gånger men ångrat mig. Kollar igenom resten av topicarna och avgör därefter om han får en rapport om sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Och du kallar thegtafreak seriös? De senaste topicarna han varit med i har han slängt in fyra inlägg på raken, med bilder i allihop. Har fingrat på reportknappen några gånger men ångrat mig. Kollar igenom resten av topicarna och avgör därefter om han får en rapport om sig... w0RD!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tycker att thegtafreak ska hyper bannas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tycker att thegtafreak ska hyper bannas. Håller med fullt ut! Eller så kan vi bara låta hans topicar dö ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Håller med fullt ut! Eller så kan vi bara låta hans topicar dö ut? Nu så bestämmer vi oss att hans topicar ska dö ut helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ja, det låter bra. Har för övrigt rapporterat honom med en fullkomligt sanningsenlig rapport, hoppas de tar hänsyn till de argument jag la fram.... (den blev fem rader lång, om jag inte minns fel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts