Foo Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Jag ska (antagligen) köpa en begagnad PEAK cykel av en klasskompis, och den är endast framdämpad men har RAM som liknar de som de bakdämpade cyklarna har, men jag undrar om det verkligen är bra med en extra fet ram när det ändå inte finns nån dämpning... ÄR inte det onödigt? ...och så undrar jag vilken som är PEAK:s riktiga hemsida där man kan hitta cyklar Redigerad 26 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag hhar en cykel me stöddämpare. den är åt helvette! dämparna rör sig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag hhar en cykel me stöddämpare. den är åt helvette! dämparna rör sig inte Kanske inte oljat in de på århundranden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Kanske inte oljat in de på århundranden? ÄH! den var så från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ÄH! den var så från början Hehe okej Köpte du den ny eller beg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hehe okej Köpte du den ny eller beg? Den var ny. har haft den ett tag. den börjar rammlla ihop. sadeln snurrar på sig som ett parisehjul å går ej skruva fast. ständigt pyspunka styret är lite åt hlevtte. lampan låssnar ständigt. den är för liten. bakbromsen är åt hlevette å frambromsen alldesle s för kraftig. växlarna är okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Om man har dämpare så saktas farten ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Om man har dämpare så saktas farten ner. Joo, jag vet, men frågan var: är det verkligen bra med en FET RAM på en endast framdämpad cykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Om man har dämpare så saktas farten ner. Det är inte meningen att man ska åka fort bara för att man har dämpare. Dämparna är till för bla dämpa farten och göra det mjukare/lättare när man kör i skog t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts