diarrehampus Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nån som vet när det kommer ut och vad det kommer att kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vet bara att det inte kommer 2005 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är nog ingen som vet när det kommer i exakt datum eller vad det kommer kosta. Men du kan nog vara säker på att det inte kommer i år iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Håll koll på E3 så får du veta lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vet bara att det inte kommer 2005 tror jag JAg vet att jag tror att den kommer komma nån gång!, Det tror jag i alla fall Men seriöst så har dte inte kommit något datum än, vänta på E3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det var en i klassen som sa att det skulle komma till hösten. Men jag sa att det skulle komma om nåt år. HAN ÄR LITE BAKOM FLÖTET!!! Han trodde att det var nintendo som gjorde ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nån gång i Maj skulle både Microsoft och Sony visa upp sina senaste konsoler. http://www.gamingeye.com/konsol/kolumner/kolumn.eye?id=669 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts