Jump to content

Uppdrag

Share

Recommended Posts

Hej!!!

Jag har kommit till ett uppdrag som förbryllar mig endel och undrar om jag kanske kunde få hjälp med det. Det är uppdraget efter "the Riot" tror jag man ska få med sig några gängmedlemmar och åka till stationen i Los Santos. Jag får inte med mig nåt folk, vad gör jag för fel??

M.v.h. Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!!!

Jag har kommit till ett uppdrag som förbryllar mig endel och undrar om jag kanske kunde få hjälp med det. Det är uppdraget efter "the Riot" tror jag man ska få med sig några gängmedlemmar och åka till stationen i Los Santos. Jag får inte med mig nåt folk, vad gör jag för fel??

M.v.h. Daniel

Uppdraget heter faktist Los Desperados :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid haft problem med det uppdraget, lyckas nästan aldrig få med mig gänget samtidigt som jag får med mig Cesar, han stannar alltid och ska skjuta.

Exakt samma för mig också, sen när man äntligen kommer fram och man dödat alla så är det bara ett hinder kvar, det är den dör förbannade killen på hustaket som har Rocket Launcher. Irreternade jävel :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag gjorde det här uppdraget hoppade alltid gängmedlemmarna ut ur bilen när jag körde för snabbt... :wub: Fick vända om några gånger... :rolleyes:

Nästan samma sák hände mog, fast då började det med att gängmedlemarna började skuta på några ballas (från bilen) sedan kastade alla sig ut ur bilen för att skuta mer på dem, efter som jag inte stanande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor