lovas82 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hej!!! Jag har kommit till ett uppdrag som förbryllar mig endel och undrar om jag kanske kunde få hjälp med det. Det är uppdraget efter "the Riot" tror jag man ska få med sig några gängmedlemmar och åka till stationen i Los Santos. Jag får inte med mig nåt folk, vad gör jag för fel?? M.v.h. Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Du ska sikta på gängmedlemmarna och trycka uppknappen samtidigt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hej!!! Jag har kommit till ett uppdrag som förbryllar mig endel och undrar om jag kanske kunde få hjälp med det. Det är uppdraget efter "the Riot" tror jag man ska få med sig några gängmedlemmar och åka till stationen i Los Santos. Jag får inte med mig nåt folk, vad gör jag för fel?? M.v.h. Daniel Uppdraget heter faktist Los Desperados Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har alltid haft problem med det uppdraget, lyckas nästan aldrig få med mig gänget samtidigt som jag får med mig Cesar, han stannar alltid och ska skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad sägs om att ta en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har alltid haft problem med det uppdraget, lyckas nästan aldrig få med mig gänget samtidigt som jag får med mig Cesar, han stannar alltid och ska skjuta. Exakt samma för mig också, sen när man äntligen kommer fram och man dödat alla så är det bara ett hinder kvar, det är den dör förbannade killen på hustaket som har Rocket Launcher. Irreternade jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har du problem med R1 knappen och kan inte sikta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 När jag gjorde det här uppdraget hoppade alltid gängmedlemmarna ut ur bilen när jag körde för snabbt... Fick vända om några gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lovas82 Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Nej jag har int problem med R1-knappen jag lider bara av förbannat dåligt minne Tack för hjälpen, nu ska det nog funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 När jag gjorde det här uppdraget hoppade alltid gängmedlemmarna ut ur bilen när jag körde för snabbt... Fick vända om några gånger... Nästan samma sák hände mog, fast då började det med att gängmedlemarna började skuta på några ballas (från bilen) sedan kastade alla sig ut ur bilen för att skuta mer på dem, efter som jag inte stanande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts