Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Man KAN få 6 stjärnor på ANDRA ÖN!!!!!!!!!!! Men man MÅSTE spränga MINST en FBI-bil!!!!!!!!!!! JAG LOVAR!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 fan vad du spamar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 oj....glömde säga......"ok....det ska jag prova.......har du kommit till 3:ön eller?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Ja, jag har kommit dit...(Till 3:e ön, alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 åååå.........det är väll klart du får Armen efter dig om du skjuter på FBI!......det spealr ingen roll vilken ö du är på om du har kommit till 3:ön!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 fan vad du spamar! Du kan väl inte klandra killen om han vill ha många posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 jag stör mig på att folk inte skriver nått vettigt!....som den här posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Hrm... Förlåt, då... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanielB Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Att få armen efter sig på SI är omöjligt. Jag har sprängt och bränt både helikoptrar och FBI:s bilar. Men fr bara 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 då har du inte kommit längre än till 2:ön......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanielB Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Nån skrev att man kan få 6 stjärnor på andra ön. Men man kan bara få 5 där. Däremot kan man få 6 stjärnor om man låst upp tredje ön. Jag har klarat storyn i spelet 2 gånger och håller just nu på med alla sidouppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts