Jump to content

Pingis

Gäst
 Share

Recommended Posts

Nån som spelat pingis nyligen..Tänkte bara eftersom vi hade turnering i skolan idag,...loosade alla matcher utom en som jag vann med 11-0.

BTW i den första matchen så förlorade jag ju..Så pingpongracket åkte upp i taket och plötsligt ramlar den ner i skallen på n en kille

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat i 7 år, tränar 12 timmar i veckan.

Är just nu rankad 10:a i Sverige bland 14-åringar, och 3:a i region öst (i sverige då).

Så ja, jag brukar ganska ofta spela pingis.

Har spelat mot J-O ett flertal gånger på träningen, han brukar komma ner till vår hall ibland. Spelar i bästa gruppen i en av Sveriges bästa klubbar.

Så det är mycket träna och tävla för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oja ;)

Fan va nära det var att jag slog ner honom idag! Jävla idiot.

Skönaste var när en snubbe jagade honom, sen sprang näspetaren till sin mamma i bilen. Snubben ställde sig utanför och sa lite grejer åt honom. Hans mamma öppnade fönstret, sen sa snubben; visste du att din lille son är lite Störd i huvet?.

hon bara åkte iväg :wacko:

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oja :wacko:

Fan va nära det var att jag slog ner honom idag! Jävla idiot.

Skönaste var när en snubbe jagade honom, sen sprang näspetaren till sin mamma i bilen. Snubben ställde sig utanför och sa lite grejer åt honom. Hans mamma öppnade fönstret, sen sa snubben; visste du att din lille son till f*tta är lite Störd i huvet?.

hon bara åkte iväg :mellow:

Haha, lita på att han ska få höra om den incidenten imorgon. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tränar fickpingis två timmar om dan. Funderar på att ställa upp i distriktmästerskapen i Maj. Tror faktiskt att jag har en ganska god chans att ta hem det. Men vi får se hur det blir...

Tro inte det kommer bli lätt för jag är också med där och tävlar, just nu har mitt "rack" skadat sig så jag är på rehab träning, men jag kommer delta i tävlingen.

För att försöka hålla mig till tråden på ett naturligt aätt så kan jag säga att jag inte intresserar mig av Ping Pong

Länk till kommentar
Dela på andra sidor