Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nån som spelat pingis nyligen..Tänkte bara eftersom vi hade turnering i skolan idag,...loosade alla matcher utom en som jag vann med 11-0. BTW i den första matchen så förlorade jag ju..Så pingpongracket åkte upp i taket och plötsligt ramlar den ner i skallen på n en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ja har frsökt börja innan.. Men jag hittade inget i närheten av mitt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bordpingis eller fickpingis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Bordpingis eller fickpingis? Vad är fickpingis? EDIT: Nu vet jag Redigerad 26 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har ett pingisbord i mitt rum, spelar då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har spelat i 7 år, tränar 12 timmar i veckan. Är just nu rankad 10:a i Sverige bland 14-åringar, och 3:a i region öst (i sverige då). Så ja, jag brukar ganska ofta spela pingis. Har spelat mot J-O ett flertal gånger på träningen, han brukar komma ner till vår hall ibland. Spelar i bästa gruppen i en av Sveriges bästa klubbar. Så det är mycket träna och tävla för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Öh, nej, om vi inte snackar om fickpingis då. Brukar dock slå och spotta på en kille som spelar pingis då och då, han råkar även spela i samma klubb som mr_tobbe, ringer en klocka om jag säger "Petrovic", Tobbe? Redigerad 26 april, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Oja Fan va nära det var att jag slog ner honom idag! Jävla idiot. Skönaste var när en snubbe jagade honom, sen sprang näspetaren till sin mamma i bilen. Snubben ställde sig utanför och sa lite grejer åt honom. Hans mamma öppnade fönstret, sen sa snubben; visste du att din lille son är lite Störd i huvet?. hon bara åkte iväg Redigerad 26 april, 2005 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Oja Fan va nära det var att jag slog ner honom idag! Jävla idiot. Skönaste var när en snubbe jagade honom, sen sprang näspetaren till sin mamma i bilen. Snubben ställde sig utanför och sa lite grejer åt honom. Hans mamma öppnade fönstret, sen sa snubben; visste du att din lille son till f*tta är lite Störd i huvet?. hon bara åkte iväg Haha, lita på att han ska få höra om den incidenten imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tränar fickpingis två timmar om dan. Funderar på att ställa upp i distriktmästerskapen i Maj. Tror faktiskt att jag har en ganska god chans att ta hem det. Men vi får se hur det blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tränar fickpingis två timmar om dan. Funderar på att ställa upp i distriktmästerskapen i Maj. Tror faktiskt att jag har en ganska god chans att ta hem det. Men vi får se hur det blir... Är du säker på att du vet vad fickpingis är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tränar fickpingis två timmar om dan. Funderar på att ställa upp i distriktmästerskapen i Maj. Tror faktiskt att jag har en ganska god chans att ta hem det. Men vi får se hur det blir... Tro inte det kommer bli lätt för jag är också med där och tävlar, just nu har mitt "rack" skadat sig så jag är på rehab träning, men jag kommer delta i tävlingen. För att försöka hålla mig till tråden på ett naturligt aätt så kan jag säga att jag inte intresserar mig av Ping Pong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är du säker på att du vet vad fickpingis är? Lät jag för allvarlig nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Fickpingis är ett pingis-set som man har i fickan för er som inte vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Fickpingis är ett pingis-set som man har i fickan för er som inte vet det. Så är inte min sorts fickpingis, och det ska vi inte gå in på mer detaljerat heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ägde på pingis i mina tidigare år. nu på sistonde har de iej gått bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts