GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Min pappa är svart (Inte practical joke svart som nån snubbe i Ghana eller så) och min morsa är vit...Som tur är så blev jag vit Vadå är det något fel att vara svart eller?. In för att jag är det men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nä det är det ju egentligen inte...Men hade jag varit svart så hade jag velat bo i ett land där det är flest svarta människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sverige... Fast morsans sida av släkten kommer från Norge. Kom igen... Låt höra era bästa Norge-skämt nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Min pappa är svart (Inte practical joke svart som nån snubbe i Ghana eller så) och min morsa är vit...Som tur är så blev jag vit Dock är det medecinskt omöjligt att du blir helvit med ljust hår om din pappa är svart. Man ärver väldigt många gener från sin pappa, däribland hudfärg (till mindre del om din mamma är vit, förvisso, men du blir ändå svartare än din mamma men vitare än din pappa). Thus, you're lying! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (Årlig användare av Vellas hårprodukter för att få ljust hår) Borde väl säga månlig men det låter fult... Och Ja! Jag är vitare än min pappa och svartare än min mamma (Längre också om det gör nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag är från Sverige. Mina mor- och farföräldrar är alla från Sverige, längre tillbaka vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Stålt 100% svenne Patriot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Arman vilket land kommer du ifrån? Eeee... Varför frågar du just Arman?! Det finns fler invandrare här på gtasajten än bara Arman! T.ex. Jag! Mor från Sverige, Far född i Iran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sverige.. Ända sedan 1500talet.... Släktforskat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Zigenare är väl ingen nationalitet? det är väl en folkgrupp Det är samer med. Men ändå, men måste ju nämna det! Mustalainen rules forever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag är 12,5 % indier och 87,5 % bengal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 25% est 75% svensk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag e född i Bosnien och mina föräldrar e bosniska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mamma e född i Vietnam, pappa e född i Finland, jag e född i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nä det är det ju egentligen inte...Men hade jag varit svart så hade jag velat bo i ett land där det är flest svarta människor... Rosengård? nä det va dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 95% svenne, 5% italienare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts