Jump to content

Vilken land kommer ni ifrån.

bär
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Kan tyvärr inte sätta upp det i procent :rolleyes: .

min farsa är från uruguay fast min farmor från italien och farfar är från spanien fast vi har ändå spår av uruguaianska gener längre bak. sen är mamma från lättland, polen och england men jag vet inte vilka som är från vilka länder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tyvärr inte sätta upp det i procent :wub: .

min farsa är från uruguay fast min farmor från italien och farfar är från spanien fast vi har ändå spår av uruguaianska gener längre bak. sen är mamma från lättland, polen och england men jag vet inte vilka som är från vilka länder.

OMFG :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tyvärr inte sätta upp det i procent :wub: .

Men du kan ändå inte stava till Lettland :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå? så du menar att du får 50% spank ?

Alltingen är du jävligt kork i bollen eller så försökte du dig på att dra ett skämt som blev så tråkigt att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.... och om det är så att du är trög så blev det fel och ska stå spansk... har rättat det nu.. glad mister

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att du är vit på din signatur då?

Min pappa är svart (Inte practical joke svart som nån snubbe i Ghana eller så) och min morsa är vit...Som tur är så blev jag vit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor