Coach Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 50% finne 50% bosnier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 100% svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Halvt jamaicansk Hur kommer det sig att du är vit på din signatur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 100% finne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) 50% italienare 25% ungrare 25% ? Redigerad 27 april, 2005 av notorius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Kan tyvärr inte sätta upp det i procent . min farsa är från uruguay fast min farmor från italien och farfar är från spanien fast vi har ändå spår av uruguaianska gener längre bak. sen är mamma från lättland, polen och england men jag vet inte vilka som är från vilka länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Kan tyvärr inte sätta upp det i procent . min farsa är från uruguay fast min farmor från italien och farfar är från spanien fast vi har ändå spår av uruguaianska gener längre bak. sen är mamma från lättland, polen och england men jag vet inte vilka som är från vilka länder. OMFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Sverige, 99%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Är från Sverige, har svenska föräldrar, men tror min mamma har nära släktingar från Amerika, träffat dem en gång för länge sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Kan tyvärr inte sätta upp det i procent . min farsa är från uruguay fast min farmor från italien och farfar är från spanien fast vi har ändå spår av uruguaianska gener längre bak. sen är mamma från lättland, polen och england men jag vet inte vilka som är från vilka länder. Men du kan ändå inte stava till Lettland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Mor är spansk och far är svensk så det gö mig till en storäggröra av 50% spansk 50% svensk... fasst det skulle vara coolt att bara vara spansk... (liter av en ösnskning faktist) Redigerad 28 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vadå? så du menar att du får 50% spank ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Vadå? så du menar att du får 50% spank ? Alltingen är du jävligt kork i bollen eller så försökte du dig på att dra ett skämt som blev så tråkigt att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.... och om det är så att du är trög så blev det fel och ska stå spansk... har rättat det nu.. glad mister Redigerad 28 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 100% svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Alla ni som säger att ni är hundra procent svenska har antagligen fel. Det finnstyp INGEN som har enbart svenska gener och de är atnagligen ganska inavlade. Ni har garanterat lite annat blod i omlopp med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag är förr i Us. flyttade hit när jag var 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mina föräldrar är från Polen.Men jag är född i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Alla ni som säger att ni är hundra procent svenska har antagligen fel. Det finnstyp INGEN som har enbart svenska gener och de är atnagligen ganska inavlade. Ni har garanterat lite annat blod i omlopp med... Man behöver inte göra det så jäkla komplicerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hur kommer det sig att du är vit på din signatur då? Min pappa är svart (Inte practical joke svart som nån snubbe i Ghana eller så) och min morsa är vit...Som tur är så blev jag vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts