Diezl Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hälften svensk, hälften irländsk, född i Sverige... Ska förmodligen ansöka om irländsk medborgarskap ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hälften svensk, hälften irländsk, född i Sverige... Ska förmodligen ansöka om irländsk medborgarskap ... 'Ey, ye' fucken' mick, how's it hangen'? Eugh, kunde inte låta bli. Ta inte illa upp, älskar ju irländare. Leprechauns... mumma. För att inte tala om Boondock Saints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 'Ey, ye' fucken' mick, how's it hangen'? Eugh, kunde inte låta bli. Ta inte illa upp, älskar ju irländare. Leprechauns... mumma. För att inte tala om Boondock Saints. Du får mig att minnas middagen efter min mormors begravning då jag satt runt en bunt irländare med bredaste dialekten, det var inte lätt att hänga med när dom började snacka fort , dock jävligt roligt att höra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 50% svensk, 40% finsk och 10% rysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 100% svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Helt Svensk, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 50% Svensk 50% Finsk född i sverigE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 50% Svensk och 50% Juggoslav. Är också stolt över min nationalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 100% svensk tror jag. Vet inte hur släkten ser ut riktigt på min farmors sida. Hennes släkt är uppifrån Kalix och de. Kan ju va lite finne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hela min släkt är från Sverige och dom kommer ifrån Nyland i norrland.. konstigt tt jag heter Nylander i efternamn va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Född i sverige av svenska föräldrar min mormor är tysk vet att min släkt på min farfars sida långt tillbaka är valoner (dvs från belgien) men det var flera hundra år sen... QUOTE: Crice 'Ey, ye' fucken' mick, how's it hangen'? Eugh, kunde inte låta bli. Ta inte illa upp, älskar ju irländare. Leprechauns... mumma. För att inte tala om Boondock Saints Wäjj!!! En annan som gillar Boondock Saints! så jääävla bra "Cuddle? Whatta fag" Redigerad 26 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Wäjj!!! En annan som gillar Boondock Saints! så jääävla bra "Cuddle? Whatta fag" Får väl ta och se den om den är så bra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Född i sverige av svenska föräldrar min mormor är tysk vet att min släkt på min farfars sida långt tillbaka är valoner (dvs från belgien) men det var flera hundra år sen... QUOTE: Crice Wäjj!!! En annan som gillar Boondock Saints! så jääävla bra "Cuddle? Whatta fag" "I catch you on the flipside"... the boondock saints är lätt en av de bästa filmerna jag sett. men men, slut på oftopic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 25% finsk 25% svensk 50% italiensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 100% Svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Svensk edit: 200% svensk Redigerad 27 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 100 % Chilenare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag är helsvensk.. farsans päron e skåningar iof men de e nog svenskt det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 50% 50% finsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 100% svensk.... alla som är helt svenska i min skola blir kallade jävla svenne varje dag och alla säger att man är rasist bara om man säger håll käften till en utlänsk(bajs ord..... klarar inte komma ihåg hur det stavas ) men sen så bor man ju också i Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts