Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Denna tråd finns redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tycker Bär bara skriver topics som har funnits eller som finns. Någon som håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Denna tråd finns redan.Japp, http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21621&hl= Tycker Bär bara skriver topics som har funnits eller som finns. Någon som håller med Visst, han är relativt ny här, men inte såå ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Japp, http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21621&hl= Visst, han är relativt ny här, men inte såå ny. Den där var senast aktiv i November förra året. Sluta klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Den där var senast aktiv i November förra året. Sluta klaga! Så du menar att om en tråd inte varit aktiv på ett tag så är det fullt Okej att bara starta en likadan? Trodde inte vi ville ha en massa trådar om samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Så du menar att om en tråd inte varit aktiv på ett tag så är det fullt Okej att bara starta en likadan? Bättre än att dra upp den gamla i alla fall. Trodde inte vi ville ha en massa trådar om samma sak? Inte flera aktiva samtidigt! Redigerad 26 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bättre än att dra upp den gamla i alla fall. Okej, då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 SWE/NOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Mamma är född i Danmark men kom till Sverige då hon var 8 år gammal och därför pratar hon svenska helt flytande utan accent eller andra svårigheter. Pappa är Sevensk och har alltid varit det. Jag är född naken i Sverige och har bott kvar här sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Min far är delvis svensk, född i Sverige men har bott utomlands (Jugoslavien, hawaii mm..) hela sin barndom.. Min farmor är däremot 100% jugoslavier (Serb). Jag e född i sverige, min mor likaså,. Sammanhängande text, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Min pappa (som jag aldrig träffat) kommer från Finland.. SÅ jag är 50% svensk och 50 % Finsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag är svensk, men mormor är tysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Svensk med vallonska ättlingar på både hos mofar och farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 50 % norks och 50% svensk ... född i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 100% Stolt Svenne =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 50 % norks och 50% svensk ... född i Sverige Norks? Aja, norsk, jag fattar! Men det låter kul... norks.. Jag är svensk vad jag vet, och har för mig att jag är åttondels frans.... eller artondels.... svårt att komma ihåg, allt jag vet om honom är att han hette pierre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Pappa var rysk/finsk same/zigenare och mamma är svensk/vallon. Jag är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Pappa var rysk/finsk same/zigenare och mamma är svensk/vallon. Jag är cool! Zigenare är väl ingen nationalitet? det är väl en folkgrupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vilken onödig tråd men skojig jag kommer ifrån sverige(såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts