bär Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hej, vilket land kommer ni alla här på gtasajten ifrån? Arman vilket land kommer du ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hej, vilket land kommer ni alla här på gtasajten ifrån? Arman vilket land kommer du ifrån? Du skulle gjort en poll om detta och inte fråga Arman perssonligt för det tycker jag inte är så snällt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Luddig fråga... Menar du var vi är födda eller vart våran släkt kommer ifrån eller vilket land som ni har medborgarskap i ? BTW: Gammal topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Min morsa är svensk, men min farsa är palestinier. Själv är jag född i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Min mamma är svensk men min pappa är född i finland och han bodde där tills han var 5 år då flyttade dom till sverige men han är iallafall svensk medborgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Du hade ju bara kunnat fråga Arman via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Stålt 100% svenne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 90% Svensk typ... Resten är Polack och Dansk tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Halvt jamaicansk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Momo är tysk.. famo britt ... jag är svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hela släkten är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Samma som pottzork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 100% stolt svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Samma som kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Arman vilket land kommer du ifrån? LOL, varför undrar du? Morsan är från Turkiet, farsan från Iran... själv är jag född i Göteborg vettu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 15% italiensk, 85% svensk, född i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Lite svens lite tysk är jag... annars är jag född på Karolinska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Lite judisk på pappas sida, men skulle tippa på 75% svensk. Född i Sverige, likaså mina föräldrar. EDIT: Anledningen till att jag säger "judisk" istället för "israelisk" eller dylikt är därför att jag faktiskt är osäker på varifrån farsans släkt är från. Jaja, ni hajar. Redigerad 26 april, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Mina föräldrar är svenskar mina morföräldrar har bott i amerika halva sitt liv och mormor var amerikan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 50% American, 50% Svensk Född i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts