MarkusE Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är det någon som vet om Halo 2 ska släppas till pc?? jag längtar jätte mycket efter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det släpps förhoppningsvis inte till pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Om de nu kommer så undrar jag varför det alltid tar längre tid att komma till pc än konsollerna. Tex. Halo 1, GTA san andreas, Ghost recon2 har funnits länge till xb & ps2. Finns en hel del spel som kommer före till konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Finns San Andreas på Xbox ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Den 10 juni finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Det släpps förhoppningsvis inte till pc... Hmm jag säger ingenting om din idioti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Om de nu kommer så undrar jag varför det alltid tar längre tid att komma till pc än konsollerna. Tex. Halo 1, GTA san andreas, Ghost recon2 har funnits länge till xb & ps2. Finns en hel del spel som kommer före till konsollerna. För att dom gör spelen före till konsollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts