Funnylin Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hmm synd att buffy dog.. men visst försökte dom att återuppväcka henne eller minns jag fel.? rupert är han med till slutet?? Jodå, hon blir återuppväckt i säsong 6. Giles är inte med så mycket i säsong 6, lite mer i säsong 7, men han överlever till slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tyckte det var sorgligt när dom avrättade den stora svarta killen i The green mile Offtopic: Skakar benet jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tyckte det var sorgligt när dom avrättade den stora svarta killen i The green mile John Coffey, just like the one you drink, only not spelled the same eller nått liknande. The Green mile är fan skitgrym, måste köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) John Coffey Just det, så hette han. Var länge sen jag såg filmen. Redigerad 27 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 E.T. när han åker hem i slutet...fick jag en klump i halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) E.T. när han åker hem i slutet...fick jag en klump i halsen E.T wants phonesex Redigerad 27 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) I Jyrtkyrkogården när han lille ungen blir påkörd av en lastbil fick man nog en liten tår i ögat Redigerad 27 april, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 I shrek1 när dom tillslut får varandra. en glädjetår dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Kände någrra tårar när buffy dog som funnylin var så god att berätta (btw buffy kicks ass)... sen kunde jag inte sluta lipa i slutet av sagan om ringen när frodo kör sitt sista avsketsnack med dem andra hobbitarna... sen en annan gång så började jag gråta starkt när jag slösade dyrbara pengar på att hyra zoolander... kunde lika gärna slänga dem i sjön, jävla skitfilm ! Redigerad 27 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 The Green mile är fan skitgrym, måste köpa den. Den är jävligt skön... Den stora svarta nissen är så jävla cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag har aldrig gråtit eller fått tårar i ögonen aav någon serie någonsin(gråter inte särskilt ofta, tyvärr! Det sägs att det ska vara bra...) Den enda gången jag gråtit p.g.a något jag sett i teve, var i teveserien fresch prince när will´s pappa kom hem, och will började skrika i slutet. Då fick jag tårar i ögonen, för det var så sorgligt! :'( Och det blev inte bättre av den jäkla statyn! (fan, jag blir nästan sorgsen!) Där grina jag också en aning. Det är ju alltid sorgligt när mofasa dör i lejonkungen :'( . annars fick jag väll en klump i halsen när den lilla pojken dör i pay it forward :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts