Jump to content

Vilken film...

Elander
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilken del av filmen, har sett den typ 10 gånger ;)

Fick en sorglig känsla i den filmen då dom visa om Cliff, vilket jag redan visste men dom spela en lite sorglig snutt av Master of Puppets precis då

Hela filmen.

"I'm... trying to be an example to the other guys."

Alla skiter i honom och låter t.o.m. istället psykologen skriva texten till nån låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du nämde d.. hur sluta egentligen buffy?

Säsong 7 slutar med att hela Sunnydale rasar ihop efter att Spike offrade sig för att stoppa "the first evil" och hans armé av übervamps.

btw: Alla överlever utom Anya. Wolfram and Heart återuppväcker Spike.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det säsong 5 Williow blir ond? Och sista avsnittet så stoppar Xander henne från att förstöra Sunnydale? För då blev jag också lite ledsen...

Nej det är säsong sex. I säsong fem dör Buffy.

"The hardest thing in the world, is to live in it." Som hon säger till Dawn innan hon hoppar ut från det där tornet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar film, och det finns många filmer som har gjort mig rörd, på ett sett eller ett annat, men jag har aldrig börjat hulka i tv-soffan som Pico så fint lade det...

-----------------

Är jag ensam om att inte kunna sitta still då jag ser film? Även fast jag är filmfantast så kan jag INTE SLUTA RÖRA MIG...

...hmm.

-----------------

Fick mig att tänka på en annan sak - är det många här som ständigt darrar på benet? Omedveten onani eller vad det nu kallas...själv gör jag det hela tiden, känner även många andra som är mer eller mindre fast i träsket.

Okej, borde inte gå allt för mycket off-topic, istället går jag upp och tar mig lite kvällsfika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsong 7 slutar med att hela Sunnydale rasar ihop efter att Spike offrade sig för att stoppa "the first evil" och hans armé av übervamps.

btw: Alla överlever utom Anya. Wolfram and Heart återuppväcker Spike.

Hmm synd att buffy dog.. men visst försökte dom att återuppväcka henne eller minns jag fel.? :rolleyes: rupert är han med till slutet??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor