leftbehind Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Kirks deppiga röst i Some Kind of Monster får mig alltid att hulka i TV-soffan. Vilken del av filmen, har sett den typ 10 gånger Fick en sorglig känsla i den filmen då dom visa om Cliff, vilket jag redan visste men dom spela en lite sorglig snutt av Master of Puppets precis då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vilken del av filmen, har sett den typ 10 gånger Fick en sorglig känsla i den filmen då dom visa om Cliff, vilket jag redan visste men dom spela en lite sorglig snutt av Master of Puppets precis då Hela filmen. "I'm... trying to be an example to the other guys." Alla skiter i honom och låter t.o.m. istället psykologen skriva texten till nån låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 När jag var liten började jag lipa i lejonkungen när mufasa dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Sista avsnittet av Buffy i säsong 5. :'( Edit: Och avsnittet "The Body" i samma säsong. Bra att du nämde d.. hur sluta egentligen buffy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Bra att du nämde d.. hur sluta egentligen buffy? Säsong 7 slutar med att hela Sunnydale rasar ihop efter att Spike offrade sig för att stoppa "the first evil" och hans armé av übervamps. btw: Alla överlever utom Anya. Wolfram and Heart återuppväcker Spike. Redigerad 26 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är det säsong 5 Williow blir ond? Och sista avsnittet så stoppar Xander henne från att förstöra Sunnydale? För då blev jag också lite ledsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är det säsong 5 Williow blir ond? Och sista avsnittet så stoppar Xander henne från att förstöra Sunnydale? För då blev jag också lite ledsen... Nej det är säsong sex. I säsong fem dör Buffy. "The hardest thing in the world, is to live in it." Som hon säger till Dawn innan hon hoppar ut från det där tornet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag älskar film, och det finns många filmer som har gjort mig rörd, på ett sett eller ett annat, men jag har aldrig börjat hulka i tv-soffan som Pico så fint lade det... ----------------- Är jag ensam om att inte kunna sitta still då jag ser film? Även fast jag är filmfantast så kan jag INTE SLUTA RÖRA MIG... ...hmm. ----------------- Fick mig att tänka på en annan sak - är det många här som ständigt darrar på benet? Omedveten onani eller vad det nu kallas...själv gör jag det hela tiden, känner även många andra som är mer eller mindre fast i träsket. Okej, borde inte gå allt för mycket off-topic, istället går jag upp och tar mig lite kvällsfika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Fick mig att tänka på en annan sak - är det många här som ständigt darrar på benet? Oavbrutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Oavbrutet. Känns skönt att veta att man inte är ensam =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Får väl erkänna att jag blev lite småtjurig på bruden i tajtänick. hon ba låg där å han den andra frös ihjäl å sen flöt iväg. Var dock liten när jag såg den . DÅ tyckte jag den var ganska bra, nu vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Sista avsnittet av Buffy i säsong 5. :'( Edit: Och avsnittet "The Body" i samma säsong. ...och avsnittet "Seeing Red" i säsong sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 ...och avsnittet "Seeing Red" i säsong sex. Vad hände i sista avsnittet av Buffy i säsong 5...? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad hände i sista avsnittet av Buffy i säsong 5...? :'( Buffy dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Har nog aldrig gråtit av någon film, men det var nog kanske något tår som föll i slutet av Saving Private Ryan och när Wilson flyter iväg i Cast Away :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 och när Wilson flyter iväg i Cast Away Wörd på den du.. Annars är det inte mycket men fan den scenen va ju satans tarvlig! Grät inte men visst fan kändes det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Wörd på den du.. Annars är det inte mycket men fan den scenen va ju satans tarvlig! Grät inte men visst fan kändes det... Det kändes mycket! :'( Han var ju så snäll och han gav med sig lycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Buffy dog. Gahahahaha! Nä. Kommer inte ihåg att jag har gjort de. Iaf inte till vilken film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Säsong 7 slutar med att hela Sunnydale rasar ihop efter att Spike offrade sig för att stoppa "the first evil" och hans armé av übervamps. btw: Alla överlever utom Anya. Wolfram and Heart återuppväcker Spike. Hmm synd att buffy dog.. men visst försökte dom att återuppväcka henne eller minns jag fel.? rupert är han med till slutet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Känns skönt att veta att man inte är ensam =) Jag gör också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts