Elander Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vilken film har du börjat börjat gråta(fått tårar i ögona av)....eller ja ni fattar.....för att den var rolig,hemsk eller något annat? Själv så fick jag tårar i ögona när jag såg den nakna pistolen.(Jag hadde opererat blindtarmen så det gjort så ont när jag skrattade så jag blev tårögd ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ofta när hundar dör i filmer ( :"> ) , är extrem hundvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Kirks deppiga röst i Some Kind of Monster får mig alltid att hulka i TV-soffan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tror jag fick en liten klump i halsen när dom jävlarna sköt fredag i råbbinsånn kruzä, var dock väldigt liten då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag kom ihåg när jag såg The Gladiator, när Maximus son och hustru bli mördade så får man se dom hängda när Maximus var borta :'( ,det var sorgligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Jo...The passion of Christ.....den var obehaglig...så jag fick tårar i ögona Redigerad 25 april, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Fan nästan när Doughboys bror dog i Boyz n tha hood... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Gladiator. Och i Jägarna när Lennart Jähkel skjuter hunden, hatar när djur dör i filmer speciellt hundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Finding Neverland. Ni som har sett den bör väl veta vilken scen jag menar. Fast iofs, jag började inte grina, men jag var extremt nära o jag kämpade så jävla hårt jag kunde för att hålla tillbaks det. Vill ju inte börja grina på bio. För övrigt började min flickvän grina när mästerkatten i stövlar i Shrek 2 gör sin söta lilla min. Hon tyckte den var så extremt gullig så hon började gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 När godzilla dog.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Började gråta en gång när ja såg en film om en hund som kunde spela basket så en dag tog unjävlen ut hunden till nån ö och lämnade han där! :'( Redigerad 26 april, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Säger inte att jag grät men var det någon som gjorde det när Wilson-bollen i Cast Away, flöt iväg? Tänk dig dom som lipar på biosalongen efter det, vad pinsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Säger inte att jag grät men var det någon som gjorde det när Wilson-bollen i Cast Away, flöt iväg? Tänk dig dom som lipar på biosalongen efter det, vad pinsamt! Satt själv och gapflappade, såg så jävla kul ut när han försvarslöst flöt iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har aldrig gråtit eller fått tårar i ögonen aav någon serie någonsin(gråter inte särskilt ofta, tyvärr! Det sägs att det ska vara bra...) Den enda gången jag gråtit p.g.a något jag sett i teve, var i teveserien fresch prince när will´s pappa kom hem, och will började skrika i slutet. Då fick jag tårar i ögonen, för det var så sorgligt! :'( Och det blev inte bättre av den jäkla statyn! (fan, jag blir nästan sorgsen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Grinade till Titanic när jag inte var så gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Sista avsnittet av Buffy i säsong 5. :'( Edit: Och avsnittet "The Body" i samma säsong. Redigerad 26 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Seriöst, vilken människa med ett hjärta gjort av... hjärtmojänger... har inte gråtit när de först, som små knott, bevittnade Mufasas fall ned mot den skenande hjorden? Hur kunde Disney plåga min arma själ så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Seriöst, vilken människa med ett hjärta gjort av... hjärtmojänger... har inte gråtit när de först, som små knott, bevittnade Mufasas fall ned mot den skenande hjorden? Hur kunde Disney plåga min arma själ så? Exakt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nja, inte som jag minns. Men jag har helt ärligt gråtit till Tupac - Dear Mama. Tänkte på min egen mamma(som är ett psykfall, tänk er själva att få höra från sina egna familjemedlemmar att morsan är sjuk och knäpp i huvudet och borde in på psykavdelningen. Det gör ont.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Seriöst, vilken människa med ett hjärta gjort av... hjärtmojänger... har inte gråtit när de först, som små knott, bevittnade Mufasas fall ned mot den skenande hjorden? Hur kunde Disney plåga min arma själ så? Bra skrivet, skulle skriva något liknande, men det vart aldrig så. Sen vart jag lite smårörd när jag kollade på The Gladiator fast jag tror inte jag lyckades fälla en tår, men jag kände sorgen inombords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts