anders_142 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 *tänt eld i skola *snattad för typ 5 tusen ( ) *dödat cyklar *dödat celler/småkryp/djur blabla *busat och varit inne i andras lägenheter på skoltid *tankat fett *wearza *kör softkrig när jag är under 18 och köper soft nu för typ 4000 *när ja gick i typ 2-3-4 var ja jävligt jobbi och träffa rektorn varje dag.. fattade inte varför vi alldrig blev dödisar *+ en massa mer, you name it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 *tänt eld i skola *snattad för typ 5 tusen ( ) *dödat cyklar *dödat celler/småkryp/djur blabla *busat och varit inne i andras lägenheter på skoltid *tankat fett *wearza *kör softkrig när jag är under 18 och köper soft nu för typ 4000 *när ja gick i typ 2-3-4 var ja jävligt jobbi och träffa rektorn varje dag.. fattade inte varför vi alldrig blev dödisar *+ en massa mer, you name it! Hmm, tror du går i min skola . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 *dödat cyklar Det där låter kompliserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) *dödat cellerVerkar inte va de lättaste, men du kanske lyckats. *kör softkrig när jag är under 18 och köper soft nu för typ 4000 OMG !!! Fyfan vilken grej !! Redigerad 9 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 *wearza ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag är tretton år och mitt register ser iallafall ut såhär *Pissat inne i stan *Snatteri *Vandalisering *Palla äpplen *Misshandel *Olaga intrång i ICA Kvantum i Luleå *Klottrat över en whiteboard tavla i skolan *Vistats i Stockholmsvattenledningar Kommer nog på mera sen Här ser vi klart och tydligt hur GTA spelen påverkar unga pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 åkt fordon berusad Är det olagligt att ÅKA berusad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Humm... Stack från Skolan i 1:an borta i 2 dygn (polisen hittade mig och en polare ) olaga intrång (fotboll på grannens tomt) Pissat på allmän plats kasstat äpplen på bilar säkert nått mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Humm... Stack från Skolan i 1:an borta i 2 dygn (polisen hittade mig och en polare ) olaga intrång (fotboll på grannens tomt) Pissat på allmän plats kasstat äpplen på bilar säkert nått mer... Hahahah! borta i 2 dygn från skolan? och så gör du ¼!--emo&--> http://www.gtasajten.com/forum/html/emoticons/dry.gif smajlisen när polisen hittade er hahahahah tänkte ni vara borta några dygn till eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 tänkte ni vara borta några dygn till eller? Vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Snattat när jag var liten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Humm... Stack från Skolan i 1:an borta i 2 dygn (polisen hittade mig och en polare ) olaga intrång (fotboll på grannens tomt) Pissat på allmän plats kasstat äpplen på bilar säkert nått mer... Får man fråga vilken skola du går på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Typ olaga intrång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Får man fråga vilken skola du går på? M-berg,Västerås,Sverige,europa,Tellus,Universum o.s.v Redigerad 10 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Malmabergskolan,Västerås,Sverige,europa,Tellus,Universum o.s.v Fint, aja.. Inte nåt olagligt för mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Här ser vi klart och tydligt hur GTA spelen påverkar unga pojkar. Ban GTA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 M-berg,Västerås,Sverige,europa,Tellus,Universum o.s.v Min mamma jobbar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) My god. Crice har så rätt. Så rätt... Redigerad 14 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag har gjort en del Snatteri för över 4000 säkert (från 2an till 7an, sen torskade jag.) Snott en moppe (snuten tog mig.) Sprängt en moppe (ägaren hade slagit ner min polare.) Olaga intrång (bröt mig in på ett lager.) Olaga vapeninnehav (pistol,kniv,knogjärn, allt är sålt) Vandalisering (krossade massa rutor på min gamla skola.) Misshandel (slog sönder en kille förra veckan, har en anmälning på mig nu.) Har en vag känsla av ett hälften är uppdiktat och det andra starkt kryddat. Har även en obehaglig känsla av att du känner dig tuff när du skryter om att begå brott på en internetsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Humm... Stack från Skolan i 1:an borta i 2 dygn (polisen hittade mig och en polare ) olaga intrång (fotboll på grannens tomt) Pissat på allmän plats kasstat äpplen på bilar säkert nått mer... .det är ju inte olaga inrång . man kan ju inte bli fälld för olaga intrång om man hämtar en fotboll som har råkat rulla in på granens tomt. kalla det olaga intrång om du vill men domstolen skulle fria dig från anklagelsen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts