Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Men när jag menar djur menar jag fåglar när jag menar fåglar menar jag kråkor.. så Vart vill du komma? Att kråkor inte känner av plågeri lika väl som t.ex. hundar och katter skulle göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har snattat vid ett par tillfällen. Men det gör jag inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vart vill du komma? Att kråkor inte känner av plågeri lika väl som t.ex. hundar och katter skulle göra? Snarare att kråkor inte känner samma smärta som fåglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har snattat vid ett par tillfällen. Men det gör jag inte längre. Jag har säkert snattat godis för en... 500 kanske. Har slutat. Phew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vart vill du komma? Att kråkor inte känner av plågeri lika väl som t.ex. hundar och katter skulle göra? Nej men att jag skjuter kråkor och inga andra djur / fåglar.... Kanske inte spelar någon roll.... men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Att ge sig på djur är bara fegt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jo..... när jag och 3 andra polare hade tråkigt på skolan när vi gick i 2<--- så punkade vi alla däcken på alla cyklar på skolgården Samma här, eller jag gick i 3.an då tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag hoppas att du menar insekter... Mjo det också, men också djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) ... Redigerad 26 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Känns som om pottis gjort samma sak, mot mig. Vad har JAG gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) .bah. Redigerad 28 oktober, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 plankat på spårvagn (och åkt fast, 800 kr rök) Var du under 15 när du åkte fast på spårvagnen? När man e under 15 och åker fast kostar det bara 60kr. Och jag lästa i sthlm city igår att om connex pojkarna håller fast i en och inte låter dig gå där ifrån kan man anmäla dem.och kräva skadestånd så man borde kunna tjäna en hel del på att åka fast med flit.. Connex pojkarna har däremot rätt att hålla fast dig om brottet du begått kan innehålla fängelse straff.Connex killarna har nämligen lika stor rätt att hålla fast folk och sånt som en vanlig privat person dom har ite mera makt. Så om connex killarna inte låter dig röra dig fritt när du åkt fast så kan DU hålla fast dem,för att inte låta dig gå räknas som olaga frihetsberövande och kan innefatta fängelse straff.Så då kan man hålla i dem tills lagensväktare kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 När jag va 7 så gjorde jag och mina brosor inbrott på ett dagis, men vi tog oss in på taket så jag kunde inte komma ner själv, så jag var tvungen att följa med.... sen har jag snattat med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Kört skoter fast jag var under 15 år och snabbare än hastighetsgränsen 70km/h. Redigerad 27 april, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Var du under 15 när du åkte fast på spårvagnen? När man e under 15 och åker fast kostar det bara 60kr. Är 15 år, fyller 16 i oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Har gjort lite olagliga saker, men inte allt för extrema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) *kört bil. *Snattat *olaga hot *kanske olaga intrång, anser ni att det är olaga intrång om man springer in i ett allmänt (hyrplattser altså) garage fast jag inte har ett dugg att göra där? Skälv tycker jag det bara är ett milt bus. *Pyst ut luft ur cyklar Redigerad 27 april, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Klottrat.. Ska snart röka på dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ajaj min lista e lång jaja får vell börga då 1 langar hemmahjorda ciggs 2 röker dom oxå själv 3 klotter i massor 4 snatteri 5 vandalism på cycklar 6 grovt hot 7 dödat en katt (som va en aning aggresiv) 8 tuttat på en tidnings kontainer 9 skapat en skogs brand 10 stulit pizza de fins mer en 1000 saker till men ja får ju inte säjja för mycket (har aldrig åkt fast hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Fildelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts