SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 [*]Att fly från polisen är säkert oxå nått brott Ja det är det. Polisen jagar dig utav en anledning inte för att de ha tråkigt. Därför blir det värre om du kutar iväg istället för att stanna direkt, men det är inte ett brott men du gör saken värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 För att man inte skadar någon annan än sig själv. Just det som är så dumt att man skadar sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Just det som är så dumt att man skadar sig själv. Finns ingen anledning att det skulle vara olagligt om inte tredje part kommer till skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Finns ingen anledning att det skulle vara olagligt om inte tredje part kommer till skada. Jag skiter i om det är olagligt eller inte. Tycker bara att man är idiotisk om man cyklar utan hjälm. Har ni inte råd att köpa en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tycker bara att man är idiotisk om man cyklar utan hjälm. Jag sabbar min frisyr när jag har hjälm. slutate använda hjälm i typ 3:an.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tycker bara att man är idiotisk om man cyklar utan hjälm. Har ni inte råd att köpa en eller? Låt folk vara idotiska då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag sabbar min frisyr när jag har hjälm. slutate använda hjälm i typ 3:an.... Frisyr? Ha. Kolla min bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det är ju typ bara gamla och små som använder hjälm.. Grupptryck å shit , därför har inte så många hjläm. Jag däremot hatar hjälm, får typ sick-o scheisse frisyr då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det är ju typ bara gamla och små som använder hjälm.. Grupptryck å shit , därför har inte så många hjläm. Jag däremot hatar hjälm, får typ sick-o scheisse frisyr då. Det får du inte när du har keps då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det får du inte när du har keps då? Har inte kepps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har inte kepps. Vem ligger på bilden i din sign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det märker vi ju på alla dina "jag har keps och solbrillor och gör jävulshälsningen -bilder" som nån så fint kallade dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vem ligger på bilden i din sign? Jag. okej. jag har keps när min hårgele är slut då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag. okej. jag har keps när min hårgele är slut då... ÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det märker vi ju på alla dina "jag har keps och solbrillor och gör jävulshälsningen -bilder" som nån så fint kallade dom Jamendå är jag ju hemma. då är de ingen annan som ser hur jävlig man ser ut i håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag gillar att skjuta på djur med luftgevär och soft Eller inte djur , Fåglar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag gillar att skjuta på djur med luftgevär och soft Eller inte djur , Fåglar ! Vad är det för kul med djuplågeri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En av dom bästa sakerna man kna göra är att peka på en polisbil och se rädd ut...Sen börjar man tokkuta som f*n... Vad kan polisen göra? Du har ju bara haft lust att peka och springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad är det för kul med djuplågeri? Men när jag menar djur menar jag fåglar när jag menar fåglar menar jag kråkor.. så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 [*]Uppmuntran till brott Varför känner jag mig träffad? Känns som om pottis gjort samma sak, mot mig. BASTARDS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts