JMC Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) *Delete* Redigerad 25 april, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har gjort följande olagligheter: *råkade ta en sån där liten plockgodis-hemkola, när jag var fem. Jag har dåligt samvete än... Den ramlade ur påsen i min ficka, sen när jag skulle lägga upp påsen på disken där så kom den inte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Lite mindre företelser som dom flesta andra här också gjort vad jag kan se. Inget värt att nämna. Aldrig gjort något allvarligt, och kommer inte göra det heller. Och det tycker jag fan är coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det är ascoolt, Funny, du är min idol!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det finns redan en sån här topic men den är gammal och överfull! Mitt register ser iallafall ut såhär *Pissat inne i stan *Snatteri *Vandalisering *Palla äpplen *Misshandel *Olaga intrång i ICA Kvantum i Luleå *Klottrat över en whiteboard tavla i skolan *Vistats i Stockholmsvattenledningar Kommer nog på mera sen ABO!!! Öhh pissat i stan fan vad coolt! Och vad fan ska du ner i avloppet och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ja en gång då jag och min kompis satt i buskarna så började vi slänga bär på bilar vissa hade tillochmed rutan nervevad vi blev polisanmälda och så var det nån jä*el som punkade alla cykeldäck på skolan med en gaffel men sen visade det sig att det var nårra TVÅOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Dödat nå't djur har väl alla gjort... Typ "råkat" köra över nån fågel med gräsklipparn eller lekt lite med luftgevär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Och vad fan ska du ner i avloppet och göra? Min kusin och hans kompis har ett tillhåll där nere så jag fick följa med dom en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Kukmätartråden nr #1. Kukmätartråden #2. Lite mindre företelser som dom flesta andra här också gjort vad jag kan se. Inget värt att nämna. Aldrig gjort något allvarligt, och kommer inte göra det heller. Och det tycker jag fan är coolt! Vad det inte du som va lite 3vil? Håller med, förresten. Redigerad 26 april, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ska ni spamma så gör det i Skräpkorgen...Blir bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag e ballast, jag sprang i ett badhus en gång och det får man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Omg... Min lista! *Pissat på allmän plats (en buske typ) *Olaga intrång *Säkert nån vandalasering *Cyklat utan cykelhjälm!!!!! OMG TEH COPS IS AFTER ME!(Ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 HAr också cyklat utan hjälm..Klicka på länken i min sign och skriv där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Dödat nå't djur har väl alla gjort... Typ "råkat" köra över nån fågel med gräsklipparn eller lekt lite med luftgevär.. Ehm...nej. Vad det inte du som va lite 3vil? Jag är 3vil inom lagens gränser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 HAr också cyklat utan hjälm..Klicka på länken i min sign och skriv där! Vad är coolt med att inte ha hjälm???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Min kusin och hans kompis har ett tillhåll där nere så jag fick följa med dom en gång Wow värsta feta skillplacet. *Loggar in på polisen.se* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad är coolt med att inte ha hjälm???! Är väl inte fråga om vad som är coolt eller inte.. Jag tycker man ska FÅ cykla utan hjälm utan att riskera böter eller vad det nu är man får för straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Klottrat fyllt ryggsäckar me goda saker på konusm vandaliserat olaga intrång på tunnelbanestationer kommer mer sen. CYKLAD UTAN HJÄLM Ehm... jasså? när då? Hmm, alldrig åkt fast men de jag kunant göra det för är: Snatteri Snatteri Brott mot upphovsrätts lagen (köpt filmer rippat och laggt upp på nätet) Uppmuntran till brott Dräpt en duva inne i stan (sparkade in den framför pendeltåget på centralen) Skadegörelse Medhjälp till grov skadegörelse Olaga intrång Medhjäp till grovt olaga intrång Att fly från polisen är säkert oxå nått brott Dom 5 sista var vid samma tillfälle, som tur var (är?) har jag alldrig klantat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är väl inte fråga om vad som är coolt eller inte.. Jag tycker man ska FÅ cykla utan hjälm utan att riskera böter eller vad det nu är man får för straff. Varför???! Så jävla dum i huvet man är om man cyklar utan hjälm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Varför???! För att man inte skadar någon annan än sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts