Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 hade en mongogubbe som kuggade mig utan anledning på första. runt 120km/h ligger man ju konstant på motorvägen gjorde jag även när jag övningskörde. Utan anledning eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tack!, nej andra uppkörningen. hade en mongogubbe som kuggade mig utan anledning på första. Enligt dina berättelser så verkar det inte vara så mycket utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha u got me people fast jag höll iaf hastighetsbegränsnuingarna under uppkörningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha u got me people fast jag höll iaf hastighetsbegränsnuingarna under uppkörningarna Ja, det är sånt dom borde fokusera mest på *Kommer isf inte att ta något körkort i mitt liv, eller inte få... Får jag något man kan gasa, jag då jävla gasar jag * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tack!, nej andra uppkörningen. hade en mongogubbe som kuggade mig utan anledning på första. haha 115 bara runt 120km/h ligger man ju konstant på motorvägen gjorde jag även när jag övningskörde. Med att få ut bilen på häng menar jag att jag kör bakhjulsdriven bil och gasar på i kurvorna så bakhjulen spinner och hela bilen vrider upp sig på bredden lite igenom kruvan. prövotid, vad är det för nåt? Åka för fort på uppkörningen. lol! Det är roligare att "nästan" krocka. Jävla häxan bromsade mig innan jag kunde krocka dock.. Tråkig subba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Åka för fort på uppkörningen. lol! Det är roligare att "nästan" krocka. Jävla häxan bromsade mig innan jag kunde krocka dock.. Tråkig subba. Ååh herrejävlar va kul den sista meningen var såhär dags på kvällen (morgonen då..) Satt i över en kvart och läste bara sista två orden villt garvande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts