Jump to content

Olagligt 2

Gäst
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 305
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänker inte ens skriva nerladdning, det är inte som ett brott för mig.

- Skadegörelse (idiotiskt, när man var mindre. Nu blir man lack när man ser folk som klottrar t.ex. , speciellt när d gör d fortfarande även fast de är 17-18 år)

- Misshandel =/ Men han var fan värd det. Försökte råna mig. (Åkte ej dit för det)

- "Lånade" min farsas bil ett tag, vet inte vilken brottsrubricering det är men det är nog inte helt lagligt iaf

:huh:

- Köpt ut alkohol/cigaretter ett par ggr

Det är nog allt, förutom tillträde av förbjudna platser...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja:

Mina kompisar kom til mig och frågade om jag ville gå ut och palla/kasta sten på fönster osv.

Om jag hade sagt nej hade jag fått stryk, jag sa ja!

Sen kom polisen medans vi kastade sten osv. Jag blev våldtagen av polisen för att mina kompisar hade sagt att jag var en bög. Sen anmälde jag polisen och fick 45K som "belöning eller vad de heter". :huh:

Redigerad av Green_Goblin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev våldtagen av polisen för att mina kompisar hade sagt att jag var en bög. Sen anmälde jag polisen och fick 45K som "belöning eller vad de heter". :huh:

Yeah right, önskedröm va? Att få stock av uniformerade karlar.

Tror faktiskt att det skulle bli liite större uppståndelse om en polis förgrep sig på ett litet barn.

Kan ju iofs ha fel. isf ber jag om ursäkt. Skadestånd heter det nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog körkortet i går. samma dag han jag med att svänga utan att blinka, köra mot gult, raca med en kompis 0-140km/h, köra 150 på motorvägen. få ut bilen på häng i ett antal korsningar och även göra några vanliga rullande burnar.

Fy skämms på mig jag både är olaglig och skryter som fan med det :huh:

fast det är väl det denna tråden går ut på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog körkortet i går. samma dag han jag med att svänga utan att blinka, köra mot gult, raca med en kompis 0-140km/h, köra 150 på motorvägen. få ut bilen på häng i ett antal korsningar och även göra några vanliga rullande burnar.

Fy skämms på mig jag både är olaglig och skryter som fan med det (w00t)

Hihi ^_^

Be nån spela in när du kör, kanske är en blivand Street Racer? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy skämms på mig jag både är olaglig och skryter som fan med det (w00t)

Grattis! Första uppkörningen?

150km/h... Jag vågar inte köra snabbare än 115km/h. Har bara haft det i 9 månader.

Vad menar du med "få ut bilen på häng i ett antal korsningar"?

KalleR du är väl medveten om prövotiden va? ^_^

Jag gick och hyrde en bil samma dag som jag tog körkort. Tjejen ville köra jag vägrade låta henne. Vi bråkade jag körde mot rött...

Tur att farbror blå inte kom.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja:

Mina kompisar kom til mig och frågade om jag ville gå ut och palla/kasta sten på fönster osv.

Om jag hade sagt nej hade jag fått stryk, jag sa ja!

Sen kom polisen medans vi kastade sten osv. Jag blev våldtagen av polisen för att mina kompisar hade sagt att jag var en bög. Sen anmälde jag polisen och fick 45K som "belöning eller vad de heter". :P

Haha, skulle det där vara sant skulle jag kalla dig tönt.

''Om jag sagt nej hade jag fått stryk!''

Tänk om det skulle finnas sånna korkskallar som gick med på det! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis! Första uppkörningen?

150km/h... Jag vågar inte köra snabbare än 115km/h. Har bara haft det i 9 månader.

Vad menar du med "få ut bilen på häng i ett antal korsningar"?

KalleR du är väl medveten om prövotiden va?  ;)

Jag gick och hyrde en bil samma dag som jag tog körkort. Tjejen ville köra jag vägrade låta henne. Vi bråkade jag körde mot rött...

Tur att farbror blå inte kom.

Tack!, nej andra uppkörningen. hade en mongogubbe som kuggade mig utan anledning på första. haha 115 bara ^_^ runt 120km/h ligger man ju konstant på motorvägen :P gjorde jag även när jag övningskörde.

Med att få ut bilen på häng menar jag att jag kör bakhjulsdriven bil och gasar på i kurvorna så bakhjulen spinner och hela bilen vrider upp sig på bredden lite igenom kruvan.

prövotid, vad är det för nåt? :rolleyes:

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor