T-Ryder Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja ja å en massa kompisar skulle träffas å slåss me min gamla skola Skulle ni slåss med skolan? Jag tror inte att det är olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Skulle ni slåss med skolan? Jag tror inte att det är olagligt Ordmärkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 - Laddat ner.... - Cyklat utan hjälm (Man skämms med hjälm inför tjejer) - Klättrar in i olagliga ställen med video bevakning (rätt så kul ) - och inget mer.... Im Clean PEOPLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tänker inte ens skriva nerladdning, det är inte som ett brott för mig. - Skadegörelse (idiotiskt, när man var mindre. Nu blir man lack när man ser folk som klottrar t.ex. , speciellt när d gör d fortfarande även fast de är 17-18 år) - Misshandel =/ Men han var fan värd det. Försökte råna mig. (Åkte ej dit för det) - "Lånade" min farsas bil ett tag, vet inte vilken brottsrubricering det är men det är nog inte helt lagligt iaf - Köpt ut alkohol/cigaretter ett par ggr Det är nog allt, förutom tillträde av förbjudna platser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 - "Lånade" min farsas bil ett tag, vet inte vilken brottsrubricering det är men det är nog inte helt lagligt iaf Tillgrepp av fortskaffningsmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ja: Mina kompisar kom til mig och frågade om jag ville gå ut och palla/kasta sten på fönster osv. Om jag hade sagt nej hade jag fått stryk, jag sa ja! Sen kom polisen medans vi kastade sten osv. Jag blev våldtagen av polisen för att mina kompisar hade sagt att jag var en bög. Sen anmälde jag polisen och fick 45K som "belöning eller vad de heter". Redigerad 1 november, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag blev våldtagen av polisen för att mina kompisar hade sagt att jag var en bög. Sen anmälde jag polisen och fick 45K som "belöning eller vad de heter". Yeah right, önskedröm va? Att få stock av uniformerade karlar. Tror faktiskt att det skulle bli liite större uppståndelse om en polis förgrep sig på ett litet barn. Kan ju iofs ha fel. isf ber jag om ursäkt. Skadestånd heter det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 - Klättrar in i olagliga ställen med video bevakning (rätt så kul ) Haha. Den där gubben var läskig. :'( Fast det var kul att gömma sig bakom vagnarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Smuggling (vin, ost, knivar/svärd) Smuggla svärd! Hahahahahaha!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Smuggla svärd! Hahahahahaha!!1 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Smuggla svärd! Hahahahahaha!!1 Hahahaha. Edit : Smuggla ost också? Vafan? Köpa ut ost till ett par fjortisar? Redigerad 1 november, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tog körkortet i går. samma dag han jag med att svänga utan att blinka, köra mot gult, raca med en kompis 0-140km/h, köra 150 på motorvägen. få ut bilen på häng i ett antal korsningar och även göra några vanliga rullande burnar. Fy skämms på mig jag både är olaglig och skryter som fan med det fast det är väl det denna tråden går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Smuggla svärd! Hahahahahaha!!1 OMGF, Hahahahahahahahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag kastat in en hund-bajs-påse på en persons balkong.... några timmar senare kom jag tillbaka, då var den utkastad från balkongen och låg på gräset nedanför. Då kastade jag upp den igen. Hahaha detta var det fulaste jag läst på länge hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Mycket skadegörelse...(bara på fyllan) Rånat ett bageri...(kom undan med många bullar) Dajmat på allmän platts.. gjort ett hakkors med majonäs på en bil.. gjort rörbomber...(i 6:an,jävla dum man va då) Sprängt hundskit.. Startat gräsbrand osv osv..men det var läne sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tog körkortet i går. samma dag han jag med att svänga utan att blinka, köra mot gult, raca med en kompis 0-140km/h, köra 150 på motorvägen. få ut bilen på häng i ett antal korsningar och även göra några vanliga rullande burnar. Fy skämms på mig jag både är olaglig och skryter som fan med det fast det är väl det denna tråden går ut på? Hihi Be nån spela in när du kör, kanske är en blivand Street Racer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Tog körkortet i går. samma dag han jag med att svänga utan att blinka, köra mot gult, raca med en kompis 0-140km/h, köra 150 på motorvägen. få ut bilen på häng i ett antal korsningar och även göra några vanliga rullande burnar. Fy skämms på mig jag både är olaglig och skryter som fan med det fast det är väl det denna tråden går ut på? Grattis! Första uppkörningen? 150km/h... Jag vågar inte köra snabbare än 115km/h. Har bara haft det i 9 månader. Vad menar du med "få ut bilen på häng i ett antal korsningar"? KalleR du är väl medveten om prövotiden va? Jag gick och hyrde en bil samma dag som jag tog körkort. Tjejen ville köra jag vägrade låta henne. Vi bråkade jag körde mot rött... Tur att farbror blå inte kom. Redigerad 2 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Haha jag skäms ganska mycket för vad jag gjorde... Jag pepprade nämligen vår granne med en soft air gun för han hade sagt åt mig att jag inte borde spela så högt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ja: Mina kompisar kom til mig och frågade om jag ville gå ut och palla/kasta sten på fönster osv. Om jag hade sagt nej hade jag fått stryk, jag sa ja! Sen kom polisen medans vi kastade sten osv. Jag blev våldtagen av polisen för att mina kompisar hade sagt att jag var en bög. Sen anmälde jag polisen och fick 45K som "belöning eller vad de heter". Haha, skulle det där vara sant skulle jag kalla dig tönt. ''Om jag sagt nej hade jag fått stryk!'' Tänk om det skulle finnas sånna korkskallar som gick med på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Grattis! Första uppkörningen? 150km/h... Jag vågar inte köra snabbare än 115km/h. Har bara haft det i 9 månader. Vad menar du med "få ut bilen på häng i ett antal korsningar"? KalleR du är väl medveten om prövotiden va? Jag gick och hyrde en bil samma dag som jag tog körkort. Tjejen ville köra jag vägrade låta henne. Vi bråkade jag körde mot rött... Tur att farbror blå inte kom. Tack!, nej andra uppkörningen. hade en mongogubbe som kuggade mig utan anledning på första. haha 115 bara runt 120km/h ligger man ju konstant på motorvägen gjorde jag även när jag övningskörde. Med att få ut bilen på häng menar jag att jag kör bakhjulsdriven bil och gasar på i kurvorna så bakhjulen spinner och hela bilen vrider upp sig på bredden lite igenom kruvan. prövotid, vad är det för nåt? Redigerad 2 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts