pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jean-pierre? JP är fortfarande Johanna Persson, och inte Jean-Pierre. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vadå LOL? ... Du skämmer ut namnet Emil. Men vafan.. VÅldtagare....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Men vafan.. VÅldtagare....... Min kompis vart våldtagen, och det är inget trevlgit kan jag säga dig. Hon väger ~30 kg och är jävligt blyg, så hon vågade´inte skrika, hon vågade knappt säga något till sina föräldrar. Det var hennes morsa som märkte det, då hon såg blod på hennes kläder. Och då hade det gått 2veckor, och han som våldtog hade försvunnit från landet. Så han är på fri fot nu och tjejen mår piss. Så käften, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Har jag sagt att det är trevligt att bli våldtagen.... Jag ville påpeka att det heter Våldtäktsman inte Våldtagare... Synd det där om din kompis men det behöver väl knappast gå ut över mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Har jag sagt att det är trevligt att bli våldtagen.... Jag ville påpeka att det heter Våldtäktsman inte Våldtagare... Synd det där om din kompis men det behöver väl knappast gå ut över mig :'( Måste du skriva LOL med stora bokstäver då? Förlåt om jag inte är världens bästa på att skriva svenska språket. Men när det handlar om något allvarligt så behöver du inte slänga ut dig ett stort jävla LOL..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 "Böghög på tre!" Im in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Snattat en gång och kastat sten på ett fönster... palla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jean-pierre? Huh, vart ser du JP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Min kompis vart våldtagen, och det är inget trevlgit kan jag säga dig. Hon väger ~30 kg och är jävligt blyg, så hon vågade´inte skrika, hon vågade knappt säga något till sina föräldrar. Det var hennes morsa som märkte det, då hon såg blod på hennes kläder. Och då hade det gått 2veckor, och han som våldtog hade försvunnit från landet. Så han är på fri fot nu och tjejen mår piss. Så käften, snälla? Fyfan.. 30kg? Är det bra att väga så mycket? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om man inte gör nåt vad är man då? ''normal'' ? Om man inte gör nåt e man snarare försiktig? och tråkig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Im in! Bra, vi behöver nog ungefär 8 st till för att klara av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Bra, vi behöver nog ungefär 8 st till för att klara av honom. Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag är med! Ehum, det där hjälpte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ehum, det där hjälpte inte. Hjälper inte 50 kilo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om man inte gör nåt e man snarare försiktig? och tråkig? Eller smart nog för att inte börja med massor av idioti..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hjälper inte 50 kilo? Ähum, 10åringar hjälper inte så värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om man inte gör nåt e man snarare försiktig? och tråkig? Nej, då man normal. Man gör ingenting speciellt. Och vad är motsatsen till normal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ähum, 10åringar hjälper inte så värst. Mja, du såg ju den där 9 åringen som glidtacklade en fotbollsspelare under en match..? This one: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,722490,00.html Redigerad 1 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ähum, 10åringar hjälper inte så värst. Man är inte 10 år för att man väger 50 kilo. När jag var 1.59 (är 1.63 nu) så vägde jag 48 kilo, villket är perfekt vikt för min längd. Redigerad 1 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Mja, du såg ju den där 9 åringen som glidtacklade en fotbollsspelare under en match..? This one: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,722490,00.html Wöörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts