Vice. Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Vaddå? Det jag åkte dit för var försök till urkunds förfalskning. Dvs. Jag ville köpa tre par Jeans på ett Visa-kort. Problemet var bara att det inte var mitt. Redigerad 29 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Det jag åkte dit för var försök till urkunds förfalskning. Dvs. Jag ville köpa tre par Jeans på ett Visa-kort. Problemet var bara att det inte var mitt. Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Ja har åkt moppe inann ja var 15, smällt rutor,tänt eld på brevlådor och sprängt dom, vält massa såna här toaletter som e som utedass fast dom är plastiga, såna man har på konserter och sånt.Snattat en massa saker. klottra en massa saker. Men håller inte på med sånt längre. och ja har aldrig åkt fast. Redigerad 29 oktober, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja har åkt moppe inann ja var 15, smällt rutor,tänt eld på brevlådor och sprängt dom, vält massa såna här toaletter som e som utedass fast dom är plastiga, såna man har på konserter och sånt.Snattat en massa saker. klottra en massa saker. Men håller inte på med sånt längre. och ja har aldrig åkt fast. Ojj vad man ska vara glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Varit berusdad, om det är n u olagligt ninnan man är arton. Sen nedlanding av musik ojc film... Bara för du var berusad när du skrev det där behöver du inte lägga in ett stavfel i varenda ord för vi ska tro dig. Jag har också suttit vid datorn full efter fester, och inte ser det ut som en treårings verk för det. Visst det tar lite längre tid och man klickar fel ibland, men du kan ju fortfarande läsa det du har skrivit och rätta det. Om du inte bara kom hit i gårkväll för att vara cool och visa att du dricker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ojj vad man ska vara glad. Ja är inte glad för det har liksom fatta att det inte är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Bara för du var berusad när du skrev det där behöver du inte lägga in ett stavfel i varenda ord för vi ska tro dig. Jag har också suttit vid datorn full efter fester, och inte ser det ut som en treårings verk för det. Visst det tar lite längre tid och man klickar fel ibland, men du kan ju fortfarande läsa det du har skrivit och rätta det. Om du inte bara kom hit i gårkväll för att vara cool och visa att du dricker. Jag hade lite brottom när jag skrev det där... Vi skulle iväg och spela poker, det var därför. För jag ser inte det coola med att dricka alkohol,utan det är en kul grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag är bara lite nyfiken, varför använder du dig av versaler när du skriver i? Hm, tycker att det är snyggare att skriva 'I' I stället för 'i' Vet inte varför, skriver bara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag har åkt fast för snatteri en gång. Och det var inte roligt. Men annars har jag la gjort lite andra små roliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Fan vad patetiskt det låter: "Misshandel - Slog ner några killar i skolan som kaxade för mycket." Specielt när någon sitter på internet och försöker skryta. Redigerad 29 oktober, 2005 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Varför just en "neger"? Ja, om du vore våldtagare så skulle du väl hellre ta på Gwen Stefani än honom? Liksom, att gå på en sån där liten försvarslös tjej. Går inte och förklara med ord. Men dom kan väl iaf försöka våldta 50cent istället. Choose! Redigerad 30 oktober, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Choose! "Böghög på tre!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ja, om du vore våldtagare så skulle du väl hellre ta på Gwen Stefani än honom? Liksom, att gå på en sån där liten försvarslös tjej. Går inte och förklara med ord. Men dom kan väl iaf försöka våldta 50cent istället. Choose! Våldtagare LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Rullade över en orm me skatarbrädan en gång. Sen har man ju tänt eld på saker och snattat lite cola å grejer också... Det är allt ''GANGSTA'' jag har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Rullade över en orm me skatarbrädan en gång. Sen har man ju tänt eld på saker och snattat lite cola å grejer också... Det är allt ''GANGSTA'' jag har gjort. Om man inte gör nåt vad är man då? ''normal'' ? Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sabbat en killes cykel...och nu måste jag betala en ny! Men det kan ju iofs göras på smidigare sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Brytit mig in på en kompis msn och tatt bort hans e-post. (vilket var runt 97 st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Brytit mig in på en kompis msn och tatt bort hans e-post. (vilket var runt 97 st) Du menar tagit bort hans kontakter. Jobbigt att ha 97 olika mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Våldtagare LOL Vadå LOL? ... Du skämmer ut namnet Emil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vadå LOL? ... Du skämmer ut namnet Emil. Jean-pierre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts