BroDD Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja har klottrat... fy mig o så har ja åkt trimmad moppe.. fy mig igen... o för fort dessutom.. fy mig ännu en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja har klottrat... fy mig o så har ja åkt trimmad moppe.. fy mig igen... o för fort dessutom.. fy mig ännu en gång Jag har också klottrat. Cykla utan hjälm gör jag varenda dag, och sen har man väl gjort lite annat.. Bra tråd, man sitter och skryter om vem som är mest olaglig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Massa. Men vill inte skriva upp det för jag vill inte skryta om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Kört (kör fortfarande) trimmad moppe. Sedan har jag bränit ner en åker, + att 2 hus kunde ha brunit ner om det inte vore för en grusstig. Var bara 9 år då. Sedan har jag laddat ner musik & filmer på internet. Och cyklat utan hjälm, jaja, orkar inte dra upp alla små bagateller. Redigerad 28 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) The one and only: Downloading Redigerad 31 oktober, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Cyklat utan hjälm - Några få gånger Är det hjälmlag på cykel? Jag har då alltid cyklat utan hjälm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Kört (kör fortfarande) trimmad moppe. Sedan har jag bränit ner en åker, + att 2 hus kunde ha brunit ner om det inte vore för en grusstig. Var bara 9 år då. Vilken fin svenska du har (ironivarning) Hur lyckades du med att bränna ner en hel åker? Vad gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Vilken fin svenska du har (ironivarning) Hur lyckades du med att bränna ner en hel åker? Vad gjorde du? Menar du att jag är dålig eller bra I Svenska? Nja, jag och två andra kompisar hittade en tändare I gräset när vi gjorde något. Min kompis tände på gräset och lät det brinna ett litet tag, sedan släckte han det. Han upprepade det här 2-3 gånger, sedan kom Erik (jag) med ett genialt förslag. - Låt det brinna. Efter cirka 20 sekunder var elden okontrollbar, vi tog ris från en skog och slog på den, en av min kompis hoppade I den. Jag själv fattade inte allvarret, utan jag stog och tok skrattade som en idiot. Efter ett tag då så gott som hela åkern börjat brinna, så kommer en gubbe ut med en brandsläckare och försöker få stop på den. Den lilla åkern är omringad av en stig, villket räddade en skogsdunge, plus mitt eget och någon annans hus. Mitt hus låg just bredvid, jag gick hem helt svart I andsiktet och öppnade dörren och klev in. Vad jag kommer ihåg blev inte mina föräldrar alls arga. Det som hände var att jag åkte in I duschen. (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Är det hjälmlag på cykel? Jag har då alltid cyklat utan hjälm.. Är man under 15 år måste man ha hjälm när man cyklar. Och det, och laddat ner, och att köra lite väl fort med moppen är väl det enda olagliga jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag kasta ett tugggummi papper på gatan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag kasta ett tugggummi papper på gatan idag. Är det olaglit att skräpa ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Är det olaglit att skräpa ner? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Menar du att jag är dålig eller bra I Svenska? Nja, jag och två andra kompisar hittade en tändare I gräset när vi gjorde något. Min kompis tände på gräset och lät det brinna ett litet tag, sedan släckte han det. Han upprepade det här 2-3 gånger, sedan kom Erik (jag) med ett genialt förslag. - Låt det brinna. Efter cirka 20 sekunder var elden okontrollbar, vi tog ris från en skog och slog på den, en av min kompis hoppade I den. Jag själv fattade inte allvarret, utan jag stog och tok skrattade som en idiot. Efter ett tag då så gott som hela åkern börjat brinna, så kommer en gubbe ut med en brandsläckare och försöker få stop på den. Den lilla åkern är omringad av en stig, villket räddade en skogsdunge, plus mitt eget och någon annans hus. Mitt hus låg just bredvid, jag gick hem helt svart I andsiktet och öppnade dörren och klev in. Vad jag kommer ihåg blev inte mina föräldrar alls arga. Det som hände var att jag åkte in I duschen. (stavning?) Jag är bara lite nyfiken, varför använder du dig av versaler när du skriver i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag är bara lite nyfiken, varför använder du dig av versaler när du skriver i? Han kanske har invandrat från USA och tror att i ska vara stort i Sverige med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Mord... ...men jag vill helst inte prata om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Mord... ...men jag vill helst inte prata om det. LOL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 LOL? Haha, askul *not*.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Varit berusdad, om det är n u olagligt ninnan man är arton. Sen nedlanding av musik ojc film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Varit berusdad, om det är n u olagligt ninnan man är arton. Sen nedlanding av musik ojc film... Antingen så är det om du dricker offentligt eller om du är berusad offentligt (vilket jag inte tror) som är olagligt, tror det är om man dricker offentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Klottrade.. Fick åka polisbil, va väl 10-12 år kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts