Gäst Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Borta.... Redigerad 28 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Cooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 *Klottrat över en whiteboard tavla i skolan Olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Cooolt Åhh, det tänkte jag me. Då är vi två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har bara en sak i registret och det är skadegörelse... Eller målet lades ner , men finns man ändå inte i registret? Sen har man gjort massa massa massa annat skit med... Men vad är meningen med sånna här trådar igentligen ? Att typ skryta : Ja jag är värsta kriminell och är skittuff för det ! Vänta bara tills ni får det jävla brevet hem... då är ni inte så kaxiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har bara en sak i registret och det är skadegörelse... Eller målet lades ner , men finns man ändå inte i registret? Sen har man gjort massa massa massa annat skit med... Men vad är meningen med sånna här trådar igentligen ? Att typ skryta : Ja jag är värsta kriminell och är skittuff för det ! Vänta bara tills ni får det jävla brevet hem... då är ni inte så kaxiga.. Vissa har föräldrar som inte bryr sig och det är dem ungarna som råkar i fel kretsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Olagligt? Ja det är vandalisering av statens ägodelar...(Gissa om lärarn var galen på pennan när den inte skrev eftersom jag hade använt vit färg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag vet inte om det är ett brott att en gång sätta en smällare i en godispåse och tända på så det börjar brinna i påsen?? Jo..... när jag och 3 andra polare hade tråkigt på skolan när vi gick i 2<--- så punkade vi alla däcken på alla cyklar på skolgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Cooolt Hehe Vad var det för fel på den andra tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Åka moppe innan jag är 15 (Gör jag för tillfället, fyller år om några månader) Annars är jag ganska laglydig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hade det vart i min skola så då jädrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Misshandel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hade det vart i min skola så då jädrar Hehe Men senare kom snuten och sånt skit...och vi gick ju bara i 2an så vi blev ju skit rädda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Misshandel? Ja....En kille i 4an hade använt min cykel på rasten...Jag var inte glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Ja....En kille i 4an hade använt min cykel på rasten...Jag var inte glad Därför har man cykellås, så slipper du misshandla folk. Redigerad 25 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har inte tid med cykellås...Dessutom höll jag bara upp han mot väggen till han bad om ursäkt..Att han gick o skvallrade är inte mitt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har inte tid med cykellås...Dessutom höll jag bara upp han mot väggen till han bad om ursäkt..Att han gick o skvallrade är inte mitt fel Vart bor du? Ska fixa en gratis cykel, lär ju få minst 500kr för den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Thats private...Dont steal my bike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har inte tid med cykellås...Dessutom höll jag bara upp han mot väggen till han bad om ursäkt..Att han gick o skvallrade är inte mitt fel Och det ska vara misshandel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 BLev anmäld för det... *buhää han slog mig värsta mycket värsta fett alltdå* Sen kommer rektorn o gör anmälan o allt de dära skitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts