pastor richard Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hej! jag har varvat san andreas och jag kör om spelet, jag håller på att ocupera massa områden från ballas gang. men när man tvingas fly ut ur stan och sen kommer tillbaka från las venturas till grove street efter att ha hämtat sin bror från fängelset, kommer då samma områden då finnas kvar? /tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hej! jag har varvat san andreas och jag kör om spelet, jag håller på att ocupera massa områden från ballas gang. men när man tvingas fly ut ur stan och sen kommer tillbaka från las venturas till grove street efter att ha hämtat sin bror från fängelset, kommer då samma områden då finnas kvar? /tacksam för svar Dom man har tagit över tidigare i storyn kommer man tyvärr att få ta över igen efter man har kommigt tillbaka till Los Santos. Men det går på tre sekunder om man gillar ta över hoods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag utrotade Ballas innan jag stack till SF i min första Save..och sen barra VA F*N tänkte jag och i början is jag numer aldrig ta över ett enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) En bra grej för er som inte kommit på det ännu: Om ett av dina hoods blir anfallna, skit i att åka dit o slåss, gå bara till närmsta sparställe o spara. Då slutar anfallet o hoodset förblir ditt. Redigerad 26 april, 2005 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 En bra grej för er som inte kommit på det ännu: Om ett av dina hoods blir anfallna, skit i att åka dit o slåss, gå bara till närmsta sparställe o spara. Då slutar anfallet o hoodset förblir ditt. Eller så startar man närmsta mission, t.ex. någon R3 mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) En bra grej för er som inte kommit på det ännu: Om ett av dina hoods blir anfallna, skit i att åka dit o slåss, gå bara till närmsta sparställe o spara. Då slutar anfallet o hoodset förblir ditt. Kanske litet snabbare sätt... ta en taxi, polis eller brandbil on tryck på R3 bara sa det lite mer kompliserat vetu oscar Redigerad 27 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts