axek Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vilken tycker du e bäst?? Själv tycker jag mest om Reservoir Dogs (Harvey Keitel).... förresten kommer KILL BILL 3 om ett antal år... då dottern har växt upp fast lita inte för mycket på det...(rykte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hmm. Har bara sett Kill Bill 1 å 2 å Pulp Fiction. Pulp fiction är grymm men lite seg då å då. Kill BIll är sjukt blodig å så. Överdrivet å kul våtar på : kill bill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vote: Pulp Fiction, den och Kill Bill är det ända jag har sett av dom där. Tyckte att Pulp Fiction var bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jackie Brown och Pulp Fiction är lika bra tycker jag, fast när det kommer till kritan är allt han medverkar i mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Du borde lagt med "True Romance" som är en av hans allra bästa, om inte den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Du borde lagt med "True Romance" som är en av hans allra bästa, om inte den bästa. Jag räknar de han gjort helt själv.... typ: "the fourth film by quentin ....." och i annat fall har jag bara sett dessa vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vote: Pulp Fiction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Pulp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Pulp Fiction, den är så himmla klockren! Kill Bill gillar jag väldigt mycket också, men om jag ska har en favorit så blir det Pulp. Har iofs inte sett Resivior Dogs eller Jackie Brown, men det blir väl av nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Pulp. Reservoir Dogs tvåa. Redigerad 25 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts