Weener Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Sannerligen, men sånna filmer behövs också! Precis, annars kan man ju inte äta samtidigt som man ser på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Såg nyss filmen och av det jag såg så säger jag bara: SKIT FILM!!! Jag menar han åker upp med bilen på tågrälsen(stavning?) och gummit från däcken åker av så börjar han åka på navkapslarna på tågrälsen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag tyckte den var skitbra speciellt då han hoppar med båten upp på bron och spränger bilar och sen går han så lungt mot bilen eller när de tar pansarvangnen jag tycker den e bättre än ettan och ettan var bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts