Shady_4_life Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hej alla medlemar på gtasajten, jag undrar om man får ha en topic med battles där man dissar varanndra??? asså folk som känner sig stöta behöver inte ens besöka denna topic!! men i en battle så måste det vara medlemar som e med i en battle, så man får inte hoppa på nån som inte e med, och e man inte med så får man inte dissa någon av text-skrivarna!!! för då får vi dissa tillbaka... med rap battles så ska det minst vara 10 rader lång,dissa din/dina motståndare, och man får säga vad som helst till din motståndare, om han e med i en battle!! om man vill va med så ska man skriva JAG ÄR MED I BATTTLE.. så om du inte klarar av att bli dissad av din hudfärg,musiksmak etc så behöver du inte ens utala dig i denna topic... men innan vi börjar så måste vi få godkänande av nån på gtasajten,hultan eller nån annan som "jobbar" på gtasajten.... men ni får gärna skriva att ni e med sålänge //Shady_4_life Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Sök efter rapbox. Har funnits två stycken och båda har blivit låsta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Sök efter rapbox. Har funnits två stycken och båda har blivit låsta. Mmmm, jag hörde det, snackade med funnylin på msn & han sa det, men jag hoppas att folk vill lyda reglerna och funnylin kunde låta den va, barad den inte spårade ut... för om man inte tycker om sånt så behöverman inte ens gå in på denna topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Skulle vara skönt om vi fick tillstånd till en 3:dje rap battle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Prata med Mr.Magic a.k.a. Kung Food han känner till sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 *ONE MOTHA FUCKA BIG ASS-SLAPPIN' CLOSED TOPIC* Slänger in ett rim: Enbom är den största spammaren, jag har lust att ta fram hammaren o ramma 'ren i hans kranium, psycho-clown stil. sen får jag slänga han i en lik-bil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Gud vilka idéer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Slänger in ett rim: Enbom är den största spammaren, jag har lust att ta fram hammaren o ramma 'ren i hans kranium, psycho-clown stil. sen får jag slänga han i en lik-bil. That's some tight shit män. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 That's some tight shit män. I know, It's the real shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Såg att du blev avsugen igår men du är väl van/ Förstår det när du ser lika bög ut som gunde svan/ Det ända stället man ser dig lajv är på lunarstorm/ Din tighta tröja är lika fylld som en sockerkaksform/ Men det är något tightare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 HOWHOW mitt hjärta dunkar. När jag genom skogen lunkar. Jag tänker på dig när jag runkar. Jag hoppas att det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 HOWHOW mitt hjärta dunkar. När jag genom skogen lunkar. Jag tänker på dig när jag runkar. Jag hoppas att det funkar. Haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Mahalo, han diskuterar som en kruka Både han och hans familj är nog sjuka Man tycker han bara skämmer ut sig på forumet, när ska han sluta? Man känner för att honom i huvudet skjuta Aa, av det skulle man njuta Han har inte tillräckligt i huvudet för att kunna rita en ruta Man kanske ska sätta ögonbindel på honom, sätta honom i en skuta Med en sjöman ska man pruta Sjömannen hann inte tveka Han och hans män var inte veka Slängde ut Mahalo i havet på en eka Och i den var det hål Den läckte som ett såll Nu upptäcker Mahalo att han är bunden, och detta är inget spratt Han sjunker mot sin död, medans han tänker "Var är min hatt?!" Redigerad 26 april, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 HOWHOW mitt hjärta dunkar. När jag genom skogen lunkar. Jag tänker på dig när jag runkar. Jag hoppas att det funkar. Har jag inte tagit det där med dig redan! Jo just det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nej, det blev mest en mobbingtopic av det hela. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts