Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag kan erkänna att de hade ett grymt nice sound för länge sen. I vissa låtar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Kommer ihåg när jag var lite yngre och "Pretty fly (for a white guy)" var det enda man hörde, den har etsatt sig fast likt en ihärdig parasit i mitt minne. Hmm...om man skulle... Offtopic: Kom på att The offsprings betyder Arvingarna på svenska precis som dansbandet heter. Likadana namn men helt skilda musikstilar. Nah. Dom heter The Offspring och är således inte flertal. Dessutom skulle jag vilja översätta det med avkomma (vilket inte går att finna i svensk bestämdehetsform. (?) Avkommat?) eller ättling (ättlingen). Arvinge är Heir eller heiress. Redigerad 25 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nej börja inte sjunga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts