Gäst Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nån här som diggar Offspring? Jag fullkomligt älskar deras låt Ligthining Rod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nje har växt bort från dom. gillade dom aldrig seciellt mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Man kan aldrig bli för gammal för musik man tyckte var bra då man var ung.. Med undantag för smurfarna,Markoolio m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Japp gillar dom, speciellt albumet americana, det nyaaste albumet är inte så bra Redigerad 25 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Så kul...Själv gillar jag mest Splinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Med undantag för smurfarna,Markoolio m.m Smurfhits volym 3 for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har Splinter albumet, om det är det senaste vet jag ej. Men Offspring var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Joo...I want you Bad på Conspiracy of One var det krydda i... Men (LoL detta är et skämt) When you'r in prison är väl bra Redigerad 25 april, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 The Offspring "My friend got a girlfriend and he hates that bitch, he tells me every day" Är väl en av dom få låtarna jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Själv har jag albumet Smash med hiten Come Out & Play... det är väl bara den låten som dög resten sög Redigerad 25 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Wow..Det rimmade...Albumet Smash är väl det jag "Ogillar" Mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Offtopic: Kom på att The offsprings betyder Arvingarna på svenska precis som dansbandet heter. Likadana namn men helt skilda musikstilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ohh...Jaså!? Kul o se dom byta musikstil..Haha Dexter Holland skulle f*n dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Americana Have You Ever Americana Conspiracy of One Want You Bad Ignition HELA ALBUMET! (Bästa låten är Dirty Magic helt klart) Ixnay on The Hombre All I Want Don't Pick It Up SMASH (Mitt första köpta Offspring Album) Gillar man inte alla låtar(t.o.m introt) på detta album så gillar man inte Offspring. Älskar denna skivan så sjukt mycket!! (Skulle jag bli tvungen att välja ut den bästa i detta album så blir det nog Self Esteem, men jag skulle bara välja ut någon om det gällde mitt egna liv. Alla låtar är så sjukt bra. Alla som vill lyssna på Offspring MÅSTE lyssna på detta album!!) Splinter The Noose Long Way Home The worst Hangover Ever Spare Me The Details Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Gillar oxå Ligthining Rod fast One Fine Day e fortfarande en favorit för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tråkiga ungdomar som inte kan sin musik! På min tid, då visste man allt vad som va rätt.. Komma och klaga på Smash albumet. *Gnällar vidare under en korkek med pipan i käften och drar mig i skägget* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 På min tid, då visste man allt vad som va rätt.. Komma och klaga på Smash albumet. Det ända som var coolt med Smash albumet var omslget. Det här brinnande skelettet eller vad det nu var. Snygg avatar och sigg förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 One Fine Day e bra... *if the cops dont make you pay and thats make you get away, then you know thats a one fine day* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Alla låtar jag skrev upp i min föregående post har jag sparat som en Offspring favorit .m3u fil. Den varvar jag ganska ofta faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Splinter goes on and on på min dator...All the time...24 hours a day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts