Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Prata om allt som berör skateboarding här. Posta gärna bilder på din bräda. Prata om din favoritskejtare. Själv har man en Zero bräda med Chris Cole tryck som gestaltar en vampyr. Mäkta stolt över den. Kostade 2000 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har en fattig 200kr skateboard underbara tider den o ja har haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har en bräda men kan inte ens gö en ollie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 He he, fick en sakteboard som är typ 1000 år gammal idag av en kille som ska flytta (fick förövrigt andra roliga saker som en B21 motor, en moppe och en snut radio) kan inte ens göra en ollie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Skejtbård. Går det att äta? Inte jag riktigt förstår vad dom va rolig för va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 kan inte ens göra en ollie Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Same here Faktist så har jag bara stått på en skateboard en gång tidigare då ramlade jag och gjorde illa mig ( var smådumt att böra i ramp på engång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jaa, jag åkte faktiskt en hel sommar. Sen var det dötrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...är det något jag önskar att vara proffs i (om man inte tänker ekonomiskt och sånt tjoller) så skulle det vara skateboard. Så skönt! ...tyvärr är jag inte särskilt talangfull, men åkt har jag gjort. Mellanstadiet, för att vara mer exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Min vän Elias har en skateboard som han brukar rulla på. Han är tuff. Själv har jag knappt balanssinne, så det går åt helvete. Jag är som en dansmus som tappat takten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har stått på en skateboard ett par gånger, men efter jag ramla omkull en gång har det aldrig blivit av mer. Vet inte ens vad en ollie är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det vet jag! (har spelat Tony Hawk-spelen...) :"> Det är när man står still och snurrar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 EN ollie är ett enkelt hopp med brädan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 EN ollie är ett enkelt hopp med brädan Det var de jag anade. NIX det kan jag INTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vart kam man köpa en bra skateboard i sthlm för 1000-1500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Köp min för en tia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Kostade 2000 spänn Kostar en bra skateboard så pass mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Proffsbrädor kostar väl det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Proffsbrädor kostar väl det... Usch då, men förstår inte skillnaderna mellan en vanlig och en "proffs"-bräda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Usch då, men förstår inte skillnaderna mellan en vanlig och en "proffs"-bräda Proffsbrädor är avsedda för trck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts