Perlan Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jo en! Tupac Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nej! Inte den frågan! ... Pengar/Sex/Inget/Högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Livet går ut på att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jo en! Tupac Ja, ytterligare än som fattar vad jag säger här. Riktigt bra. Eloge. Jag har svaret åt er. Meningen med livet? Brudar, pengar, och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 INGEN HAR KLARAT ATT UNDVIKA DÖDEN =) ALLA HAR HITTILS INTE KLARAT UPPGIFTEN Så meningen med livet är att inte dö... då skulle jorden bli ganska överbefolkad, tror du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Men om ni hade läst böckerna hade ni fattat. Frågan är vad är 7 gånger 7 och svaret är 42? Det blir fel,jag vet,7 gånger 7 blir 49. Verkligen inte 46 Boken är helt sjuk så ni behöver inte fråga hur det kunde vara så eller något. Tänk innan ni talar noobs. "The only thing we can do now," said Benji, crouching and stroking his whiskers in thought, "is to try and fake a question, invent one that will sound plausible." "Difficult," said Frankie. He thought. "How about What's yellow and dangerous?" Benji considered this for a moment. "No, no good," he said. "Doesn't fit the answer." They sank into silence for a few seconds. "Alright," said Benji. "What do you get if you multiply six by seven?" "No, no, too literal, too factual," said Frankie, "wouldn't sustain the punters' interest." Again they thought. Then Frankie said: "Here's a thought. How many roads must a man walk down?" "Ah," said Benji. "Aha, now that does sound promising!" He rolled the phrase around a little. "Yes," he said, "that's excellent! Sounds very significant without actually tying you down to meaning anything at all. How many roads must a man walk down? Forty-two. Excellent, excellent, that'll fox 'em. Frankie baby, we are made!" - Liftaren 6 x 7 = 42 Redigerad 25 april, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Meningen med livet är att älska. Att älska sig själv, sin "äkta hälft", sina föräldrar, sina vänner och slutligen sina ättlingar. Att ha trevligt, innan man når målet, som är döden. Livet är som en bergochdalbana, den slutar där den började, men den åker som fan på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Att ha trevligt, innan man når målet, som är döden. Villket TREVLIGT mål =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) To aicheive world domination. Muahahaha... Ärligt talat så finns det ingen mening med det. Tack vare våra föräldrar föddes vi, och tids nog dör dem och lämnar oss i sticket. Vi skaffar egna barn och kolar snart själva, bara för att låta ungarna ta över. Är väl lite upp till var och en vad ens mål ska vara, ungefär som ett TV-spel fast med bättre valmöjligheter. Redigerad 26 april, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Att föröka sig!!! D.V.S Knulla untan kondomer, p-piller eller andra prementivmedel Redigerad 26 april, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 To aicheive world domination. Muahahaha... Ärligt talat så finns det ingen mening med det. Tack vare våra föräldrar föddes vi, och tids nog dör dem och lämnar oss i sticket. Vi skaffar egna barn och kolar snart själva, bara för att låta ungarna ta över. Är väl lite upp till var och en vad ens mål ska vara, ungefär som ett TV-spel fast med bättre valmöjligheter. Finns det ju visst dé. Fortplanta sig god damnit!!!! Så knulla fort som fan sen tar vi sekt mord. Låt alla kvinnor bli gravida på en dag sen tar alla män kollektivt massmord mitt ute på atlanten. (Utom jag som får en hel värld full med kvinnor ) Muhahahahahahahah..... Okej, den andra delen kanske är påhitteri men det första är säkert. jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Meningen med livet är väll att leva ut set så gott de får för att sedan dö en lycklig död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad är meningen med livet? Det finns nog inget korrekt svar på den frågan, men det tåls ändå att fundera på. Vad är meningen med livet för DIG? Prata om detta ämne här. Ja!! Nu ska vi snacka om djupa saker här på gtasajten också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Citat: "LIVET ÄR FÖR JÄVLIGT SEN DÖR MAN" (min pappa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tjejer typ men igen av dom snygga tjejerna gillar mig så jag vet ärligt talat inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts