Ceone Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 När jag väljer en stad på kartan som jag ska spela på sen så klickar jag på pilen för att fortsätta så stängs spelet ner varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 När jag väljer en stad på kartan som jag ska spela på sen så klickar jag på pilen för att fortsätta så stängs spelet ner varför? Kanske är nåt fel på skiten.. prova att installera om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad har du för dator då? (PIII lägsta, hade också ett sånt problen med mion PII-dator när jag försökte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 När jag väljer en stad på kartan som jag ska spela på sen så klickar jag på pilen för att fortsätta så stängs spelet ner varför? Tror det finns en uppdatering för SimCity 4, kan hämtas direkt genom hemsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad har du för dator då? (PIII lägsta, hade också ett sånt problen med mion PII-dator när jag försökte) Har en amd athlon 2800+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts