Arman Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 I morgon kommer samtliga Windows-användare få sitt operativsystem uppdaterat med Service Pack 2, vare sig man vill eller inte... det är en update av en tidigare version av SP2 som inte blev så lyckad... Så håll utkik efter en popup-ruta i morgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 I morgon kommer samtliga Windows-användare få sitt operativsystem uppdaterat med Service Pack 2, vare sig man vill eller inte... det är en update av en tidigare version av SP2 som inte blev så lyckad... Så håll utkik efter en popup-ruta i morgon... Så, eftersom att den döps till samma (Service Pack 2) borde det ju vara en större skillnad. Vad är skillnaden? SP2 vart ju jävligt lyckad, säkerheten är enorm och den har fuckat upp mina möjligheter till en rolig skoldator =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Källa? Arman's Nyhetsbyrå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Litar inte på den nyhetsbyrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Litar inte på den nyhetsbyrån Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Fan, längtar tills jag formaterar om datorn igen (troligen i helgen) och kan installera XP Professional UTAN Service Pack 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Fan, längtar tills jag formaterar om datorn igen (troligen i helgen) och kan installera XP Professional UTAN Service Pack 2! Lugn och fin.. Det kommer inte att bli någon u-pdate om man har alla inställningar rätt inställda i datorn Redigerad 26 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Fan, längtar tills jag formaterar om datorn igen (troligen i helgen) och kan installera XP Professional UTAN Service Pack 2! Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Arman hur vet du allt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Han vet mycket? Sen vill jag bara påpeka en sak... I svenska "språket" så skriver man inte Arman's utan Armans... Ville bara vara petig på andra med saker JAG vet . No hard feelings... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Han vet mycket? Sen vill jag bara påpeka en sak... I svenska "språket" så skriver man inte Arman's utan Armans... Ville bara vara petig på andra med saker JAG vet . No hard feelings... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,120399,00.asp För er som inte orkar läsa ellre inte förstår; man är inte alls tvingad till att installera SP2, däremot kommer Windows Update att tjata om det... Redigerad 26 april, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts