Patrik Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vet inte riktigt. Mögel eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Läpsyliker, tål inte läpsyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag har spindelfobi, kräkfobi (eller vad man ska säga, spyfobi) och svampfobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag har kräldjurfobi, spyfobi och cellskräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har Ejjefobi...Ejje är en gammal fyllogubbe här i stan Ejje Elg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Är ni säkra på att det är en fobi ni har? Tex, ifall ni är rädda för spindlar så är det ingen fobi...Det är först när fobin hindrar er från att leva ett normalt liv det kan kallas fobi...tex. om ni inte kan gå ut på sommarn för att det finns en ris att ni kan se en spindel...Det kanske är så för er men ordet fobi brukar användas vid fel tillfälle! (oj, den där psykologikursen gav fa resultat! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Faktiskt så har jag inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hmm lite smått homofobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hmm lite smått homofobi. Vad är det som är så läskigt med homosexulla om jag får fråga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Melofobi och Sitofobi Jag vill inte hata musik :'( Vill inte bli begravd levande heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vill inte bli begravd levande heller Vem vill?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Pantofobi - Rädsla för allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ejje Elg Ja Ejje heter faktiskt Älg i efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Alla har väll "mecanofobi" och "megalofobi" eller nåt.. för det ksulle ju inte vara roligt att se en stor jag himla grävmaskin komma mot en.. (vet inte hur allt stavas ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hmm lite smått homofobi. Varför? Det är roligt hur många anser homosexuella som översexuella, som om dom vill hoppa på och humpa vem som helst och vad som helst =) ...jag påstår inte att detta behöver vara anledningen till din homofobi, men det är det för många. "Uuuuh, jag vågar inte vara i samma rum som han, eeeauuwwww". Tihi, motherfucker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Verbofobi - rädsla för ord MAMMA DET FINNS ORD hÄR HJLÄP!!!!!! ne men ärligt jag kan inte komma på nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 STOOORT Hm.. typ bög fobi.. asså seriöst.. kul å veta att en kille man känner kanske gillar en... fy ffan *spyr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ja Ejje heter faktiskt Älg i efternamn Okej då är det han som är expert kommentator i formel 1 på tv4, tror inte att det finns 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts