Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Säger bara det, ger du mig en S**b tar jag livet av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Wahooooo!! Bäst vi startar en insamling så vi blir av med Azore (Skämt åsido) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ge mig en S**b bara så finns jag inte mer..men ärligt talat, vem vill bli av med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jaja...Denna topic har sårat ur nu...Bäst att hålla sig till ämnet innan man blir varnad Ontopic: Känner en som har brontofobi....Säger det muller så ska hon in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har typ klaustrofobi = trånga utrymmskräck och så är jag rädd för djupa mörka vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Jaja...Denna topic har sårat ur nu...Bäst att hålla sig till ämnet innan man blir varnad Ontopic: Känner en som har brontofobi....Säger det muller så ska hon in Nej då, vi talar ju enbart om fobin s**bfobi Jaja, trodde inte alla fobier hade olika namn Redigerad 26 april, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har alltid varigt rädd för hundar och att bli jagad av en hund är lixom min VÄRSTA mardröm och fobin blev inte bättre för att jag blev jagad av en STOR hund för några dar sen... Sen har jag något fjantigt om att inte våga se skräckfilmer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har alltid varigt rädd för hundar och att bli jagad av en hund är lixom min VÄRSTA mardröm och fobin blev inte bättre för att jag blev jagad av en STOR hund för några dar sen... Sen har jag något fjantigt om att inte våga se skräckfilmer :'( Bara för att man är lite rädd för någonting betyder ju inte det att man har fobi för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bara för att man är lite rädd för någonting betyder ju inte det att man har fobi för det Fobi har ju oftast med rädsla att göra, tror heller inte att han är så lite rädd heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Typ, fobi mot, inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Mörka Djupa vatten har jag fobi mot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Extrem klaustrofobi. Kan känna av den bara jag sitter i aulan i skolan och det är runt hundra personer därinne. Känslan av att jag inte kan gå ut därifrån skrämmer mig på något konstigt vis, till exempel om det är en föreläsning därinne. Extremt jobbigt, faktiskt. Sedan får jag hyperpanik om dörren går i baklås på toaletten (har hänt) eller om jag fastnar i hissen (har hänt)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Rosa kaniner :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag e inte lite rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Svampfobi - EXTREMT äcklad av svamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Svampfobi - EXTREMT äcklad av svamp Håller med...Dom känns väldigt skumaktiga i munnen...Och i skogen när man ser en så vill mna bara hyva den åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Just.. Just.. Fock ya! Svamp är ju snorgott.! Stekta kantareller på en smörgås. Fy satan vad gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Håller med...Dom känns väldigt skumaktiga i munnen...Och i skogen när man ser en så vill mna bara hyva den åt helvete Word... svamp är det äckligaste jävla skiten som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Mysofobi - rädsla för poesi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Mysofobi - rädsla för poesi Den va bra! Svampar ser extremt äkliga ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts