Lord_Lime Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har typ Klaustrofobi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Mmm, sprutar Kan man ha en fobi mot när det sprutar? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag är rädd för djupa vatten. Nästan allt vatten där man inte kan se botten. Jag har inte bacillskräck, men jag är väldigt rädd för att drabbas av en världsomfattande epidemi, a lá spanska sjukan. Och som dom flesta andra, döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Varför vara rädd för döden ? Då är allt lidande slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har ingen rädsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Clownofobi, hatar dem. såg på DET när jag var liten och älskade clowner Djupt vatten gillar jag inte. havs bad på vatten man inte bottnar, vem vet vad som är under en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Homofobi...bara skoja, dom som har de har det bara för dom är osäkra på sin egen sexuallitet skulle inte vara ball att drunkna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Typofobi, d.v.s. jag kan inte skriva när någon stirrar över min axel. Eller nåt sånt. Det är fan helt omöjligt att skriva något om någon står och glor över axeln. Fast det är inte direkt något jag är "rädd" för att det ska hända. Det funkar bara inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har klaustrofobi, torgskräck, är rädd för att vara ensam, rädd för småkryp med långa ben och är extremt rädd för monster och spöken. Klarar inte heller av syslöjdslärare. Varför luktar de alltid så jävla illa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har klaustrofobi, torgskräck, är rädd för att vara ensam, rädd för småkryp med långa ben och är extremt rädd för monster och spöken. Klarar inte heller av syslöjdslärare. Varför luktar de alltid så jävla illa?! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag är rädd för spindlar och djupt havsvatten, får panik om jag kommer alldeles för långt ut i havet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har fobi för saab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har fobi för saab Hehe, den var bra Själv gillar jag inte djupt/mörkt vatten där man inte ser bottnen. Har även spindelfobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har Ejjefobi...Ejje är en gammal fyllogubbe här i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hehe, den var bra Faktiskt inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Faktiskt inte ... Förjävla bra.. saabfobi, det glömde ju jag, självklart har man det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Fjortisfobi! HATA FjÅrTiZzArNa!! Folk-som-stavar-i-haxxor-språketfobi med... Felstavningsfobi (inget illa menat mot dyselektikerna) Men när folk sitter och skriver på datorn, så skriver dom fel bara för dom sitter vid datorn... tex. Vad=va, Jag=ja, Det=de, Är=e osv osv... Kanske inte fobi, men jag stör mig som fan på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Förjävla bra.. saabfobi, det glömde ju jag, självklart har man det! Du sak få en SAAB av mig när du fyller år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Du sak få en SAAB av mig när du fyller år NEJ, NEEEJ! Ingen S**b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hmm....Otacksamme jäke* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts