jimtheman Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hej jag undrar en sak! nästan alla byggnader man kan köpa i LV är hotel och när man har köpt det så får man ett rum, kan man inte göra något mer med hotelen?. det finns inte så många byggnader att gå in i , i LV eller har jag fel?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nej, du kan inte göra mer i hotellen än vad du kan göra i de andra sparställena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ¡Corrección! man köper inte hotellen, man hyr/köper ett rum/svit. så det förklarar varför man inte kan göra mer än att gå omkring i ett litet rum och byta kläder. hotellrummen är även sämre än andra sparställen då man inte har ett garage det finns minst ett "vanligt" hus man kan köpa i LV, ganska långt upp till vänster tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Yeah...LEts go burn the hotels! Vankhoff First! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Yeah...LEts go burn the hotels! Vankhoff First! Uhmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vankhoff=Hotelet därman gör uppdraget 555 we Tip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vankhoff=Hotelet därman gör uppdraget 555 we Tip Jag vet, men..uhmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vaddå uhmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vankhoff=Hotelet därman gör uppdraget 555 we Tip Det finns två Vank Hoff hotel, ett finns lite längre västerut, det där man hittar en Stafford i Import/Export listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det finns två Vank Hoff hotel, ett finns lite längre västerut, det där man hittar en Stafford i Import/Export listan Ohh...That was news for me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts