comfy Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Är det nån som vet ett bra character editor som funkar till Diablo 2 LOD v1.10? Jag har googlat men jag har inte hittat nåt! OBS ska inte spela online Redigerad 25 april, 2005 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det finns väl inga fusk till Diablo II...? Men det finns en Character Editor som du kan använda till att bygga din karaktär som du vill ha den med utrustning och lävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det finns väl inga fusk till Diablo II...? Men det finns en Character Editor som du kan använda till att bygga din karaktär som du vill ha den med utrustning och lävlar! Det va det jag mena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det va det jag mena. Det finns Hero Editor, jag använde det, googla lite o så hittar du det nog...det bästa man kan ha typ.. iaf enligt dem som har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts