KalleR Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag tror nog han vet själv när han känner för en update. Visar man inget intresse är det inte kul att hålla oss uppdaterade, aiit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Visar man inget intresse är det inte kul att hålla oss uppdaterade, aiit? Och snart består hela tråden av massa updates-påminnanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ja en update kommer när den kommer. Men det är ju iaf trevligt att veta att folk vill ha en update! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vart det nått av den där "Racing" audin eller? skulle va tuff att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 .kräver uppdate! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Me like!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Glöm inte att RS- modellerna har chromade bakspeglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Glöm inte att RS- modellerna har chromade bakspeglar Glöm inte att den här tråden är två och en halv månad gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Glöm inte att.. eh... ja... kanske är jag som inte ska glömma bort bilen helt. Fast jag gör lite grejer med den lite då o då. Men iaf, jag har inte sett nån RS2a med kromade backspeglar. Visa mig gärna en bild på en RS2a med cromade backspeglar (orginal). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T2k4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Glöm inte att RS- modellerna har chromade bakspeglar Dom nyare S-modellerna har aluminium-backspeglar, antagligen därför du tror att den har det. Edit: Troligen den snyggaste modellerade bilen jag har sett, snyggt Edit2: Vad är det för program du använder? Redigerad 18 juni, 2005 av T2k4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Kommer den komma til SA eller??? isåfall när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 T2k4: Tackar så mycket! Jag använder Truespace3d för att modellera. För att sen få in den i spelet så kommer jag använda Zmodeler. Och den kommer nog bara komma till SA tror jag. Fast när det sker vet man inte då jag är seg på att göra nåt på det. Fast nån liten uppdatering kan ni nog få se snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 FYFAN va läckert!!! GJ!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Glöm inte att den här tråden är två och en halv månad gammal... Så då bör ju: Bild på dig själv Vardagssnack Dagens lol 'The one and only - reborn' tas bort, de är ju jättegamla. Hur tänker ni egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
taKiDa Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 DAMN HOT!!! I vilket program gör man sånt här? sugen på att lära mig än så länge har jag bara stylat bilar i adobe byt kjolar o stylat dom helt enkelt med fin lack etc. Om du nu skulle börja på en ny bil så kanske en utmaning skulle vara att göra en egen.. alltså inte ngn som finns.. det skulle vara fränt.. vem vet.. en dag kanske den blir verklighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts