FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Mja, hyfsat lowpoly. Eller midpoly är det nog nästan. Highpoly i spel brukar iaf ligga på runt 20k. Och det är oftast personer som inte vet hur man modellerar vettigt. Men typ en sån här? Mm precis en sån försök att få med tjejerna med nee men mm en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Mja, hyfsat lowpoly. Eller midpoly är det nog nästan. Highpoly i spel brukar iaf ligga på runt 20k. Och det är oftast personer som inte vet hur man modellerar vettigt. Men typ en sån här? Najs! offtopic:Skymtar man inte lordens Audi i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TradingFate Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Är den absolut snyggaste moddningen jag har sett! Jävligt verklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Är den absolut snyggaste moddningen jag har sett! Jävligt verklig! Ja tackar o bockar! MR_Lene: Förklara gärna vem Lorden är. Och för dom som vill veta, så har jag börjat med inredningen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Urkas! Du bara måste göra en Volvo 745! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Problemet är väl bara att jag inte alls gillar Volvo. Så det lär nog inte hända tyvärr. Möööjligt möjligt att jag gör en simpel nångång om jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Problemet är väl bara att jag inte alls gillar Volvo. Så det lär nog inte hända tyvärr. Möööjligt möjligt att jag gör en simpel nångång om jag har tråkigt. Du skulle väl kunna göra en motorbåt nån gång om du har ide'torka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Motorbåtar till gta är ännu tråkigare än Volvosar tycker jag faktiskt. Men liten update: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/audicoupe/interior.jpg Fortfarande en bit kvar alltså. O så tänkte jag visa hur fin huvud-texturen är för dom som vill se sånt: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/audicoupe/texture.jpg (All den där junktexten är för att ingen ska få för sig att sno nåt. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Väldigt Najsigt Du börjar la men nån ny bil när du äe klar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jävligt fint som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Så grymmt coola texturer. Var hitta du dem, eller har du gjort dem själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ny bil lär jag börja med så småning om skulle jag tro. En Audi Quattro eller kanske en nya Corvette. Eller möjligtvis nån annan skojig bil som jag kan komma på. Grim: Tack som vanligt. Men texturerna har jag gjort helt själv. På huvudtexturen har jag gjort allt i photoshop, förutom alla lampor som jag har använt från foton. Texturerna innuti bilen har jag fottat ifrån med egen bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Men texturerna har jag gjort helt själv. På huvudtexturen har jag gjort allt i photoshop, förutom alla lampor som jag har använt från foton. Texturerna innuti bilen har jag fottat ifrån med egen bil. Hur gör du texturerna??? har sökt på google efter en guide men hittar ingen. eller du kanske har hållt på med det länge och har lärt dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Verkligen snyggt jobbat, du är inte dålig på att modda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hur gör du texturerna??? har sökt på google efter en guide men hittar ingen. eller du kanske har hållt på med det länge och har lärt dig själv. Jag har hållt på med photoshop i över tio år iaf. Och 3d i 7-8 år kanske. Så jag har lärt mig med tiden ja. Och då till 99% utan guider. Så det har väl tagit en stund att lära sig. Så det går inte på en dag att lära sig iaf (som vissa här verkar tro ibland tyvärr). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ok har hållt på med 3d i ett år och photoshop i 3 så det tar nog ett tag innan jag kan riktigt bra Fast jag e riktigt stolt över min volvo 360 (omgjord till pickup) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27571 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fast jag e riktigt stolt över min volvo 360 (omgjord till pickup) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27571 Hehe, Volvo 360 a-traktor i bött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Update please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Update ,Plz Update ,Plz Update ,Plz Update ,Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag tror nog han vet själv när han känner för en update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts