Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jeje, smaken är som baken. Fast jag vill nog helst att du håller din bak härifrån om du inte gillar Audi. Fast visst, det var kritik och jag tackar för det! Håller inte min bak borta från någon topic om jag inte själv känner för det. Var bara helt vanlig kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 .ser myckte trevligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det skulle vara 3vligt med lite mer glans på bilarna Där sa ru nått, glans ska de va! jävla snygg annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ser jäligt bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jo, glans vore ju vettigt. Fast programmet jag använder är inge vidare duktigt på normals. Så skulle jag köra med reflektioner skulle det se miffo ut. Men det kommer iaf vara fixat sen när bilen kommer ingame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Var ska du lägga upp bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Den lär komma upp här o på nåt annat stort ställe. För övrigt går det lite segt just nu. Blir för mycket wow ibland. :\ Men i helgen ska jag nog fixa inredning o lite sånt. Så nu vet ni det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Blir för mycket wow ibland. :\ Nehe det menar du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Bara jag som inte kan se någon av bilderna? EDIT: Nu kan jag se dom... Redigerad 29 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ujujuj, folk verkar ju gilla den ändå. Trevligt trevligt! En liten uppdatering nu bara. RS2an har fått en ny bakdel! http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/audicoupe/rs2.gif Tycker du bör öka antalet polys i taket(främst a-stolparna), ock kring hjulhuset... Assnygg annars! Får man ha med den i GTA:Sweden sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Försök att få med audi märket på grillen, så blir den jävligt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Försök att få med audi märket på grillen, så blir den jävligt snygg. Men hallå det är en rs2 den ska ejj ha vanlig grill utan rs2 grill ! så ha den som den är urkas..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fy jäsiken vad snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 .kan du inte göra en renderer på den audin (med samma kvaletet som på corvetten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är precis som Madin säger. Han kan sina grejer vill jag lova. Men en render kanske jag kan fixa. Iaf om jag lyckas fixa normalserna bra så jag kan ha reflektioner på bilen också. Stoffe: Man tackar, man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ser mycket bra ut hur många polys ligger den på nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Inte kollat, men det lär väl ligga på knappt 5000 sammanlagt fortfarande. Det jag försöker satsa på är en polycount på under 6000 inkl hjul o allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Inte kollat, men det lär väl ligga på knappt 5000 sammanlagt fortfarande. Det jag försöker satsa på är en polycount på under 6000 inkl hjul o allting. Okej det låter ju bra.. allså typ en low-poly car el? jaja. ser bra ut men bara undrar om du inte kan göra en med massa reklam och sånt på (allså racerbil typ)? skulle va fränt Redigerad 30 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mja, hyfsat lowpoly. Eller midpoly är det nog nästan. Highpoly i spel brukar iaf ligga på runt 20k. Och det är oftast personer som inte vet hur man modellerar vettigt. Men typ en sån här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Inget ZModeler här inte... mycket snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts