^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 .vad innebär queries used? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Är inte quer typ slang för bög på engelska? [qvuär] utalas de typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det är hur många frågor som skickats till databasen skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Är inte quer typ slang för bög på engelska? [qvuär] utalas de typ Mm, för varje update använder man X antal bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) .12 bögar använda... hehe... nja, tror det betyder nått annat edit: siffran ändrar sig lite då o då... nu står det 11.. Redigerad 24 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Är inte quer typ slang för bög på engelska? [qvuär] utalas de typ I sånna fall har jag använt 10 bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det är hur många frågor som skickats till databasen skulle jag tro Stämmer, det är antalet förfrågningar som skickats till MySQL-databasen från IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 .ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Är inte quer typ slang för bög på engelska? [qvuär] utalas de typ Du tänker på Queer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts