pKz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Haha var just på bion, eller runt 00:00 slutade den. Sen drog vi till en park och hade lite rajtan tajtan, och det var nog det SKÖNASTE JAG VET! Pusspuss och skrattskratt och kramkram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har så lite aggresivatet i kroppen så jag har aldrig slagit en människa i hela mitt liv ( ) DET ÄR SANT. Du har inga storasyskon, va? Har heller aldrig slagit någon "på riktigt". Dock har jag när jag var typ... sju bråkat mycket med Ebeeto. Var tillräckligt liten för att inte vålla skada... Tillbaka on topic: Titta ut genom fönstret här i köket och se de extremt gröna bladen på träden, sm just nu är ännu grönare för att det regnar. Shit... Ögongodis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts