m0rd0r Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Men är det skönt att banka skiten ur en som förtjänar det? ' Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ibland kan jag inte fatta hur folk kan få sådana aggrevasiv kickar( ) Jag har så lite aggresivatet i kroppen så jag har aldrig slagit en människa i hela mitt liv ( ) DET ÄR SANT. När jag ska slå dom så känns det så onödigt... jag tycker mycket är skönt Men är det skönt att banka skiten ur en som förtjänar det? ' Har aldrig varit i ett riktigt slagsmål heller, vill fan det! Kan någon ge mig en anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Det fjantigaste är att hälften av alla som säger att sex är skönt aldrig har haft sex. Skönt, återkommer, vet inget nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Det fjantigaste är att hälften av alla som säger att sex är skönt aldrig har haft sex. Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Det fjantigaste är att hälften av alla som säger att sex är skönt aldrig har haft sex. Mjo, sex är överskattat. Antingen det eller så var det tjejen som var dålig. Fundersam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Komma hem helt slut efter en hård dag i skolan, och dricka en coca cola med 10 isbitar i. Det e gött de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Åka motorcykel 0 - 100 på 2.9 sec . Åka fritt fall värsta adrenalin kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Har aldrig varit i ett riktigt slagsmål heller, vill fan det! Kan någon ge mig en anledning? Så du söker bråk eller?? tycker inte att det är kul eller skönt att slå någon som förtjänar det! man vinner ingenting på det! bättre att prata så man kommer nån vart . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Slåss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Slåss! Mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Mmm Aaa..med baseball trän..inte golfklubbor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Aaa..med baseball trän..inte golfklubbor! Ska vara nävarna. Eller baseballträn om man e riktigt pissed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Ska vara nävarna. Eller baseballträn om man e riktigt pissed. Jag är alltid riktigt pissed! Redigerad 20 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Aaa..med baseball trän..inte golfklubbor! Haha.. Nej... Min kompis TDY har ett sånt där "Knogjärn" AS HÄRLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Som sagt att mysa med flickvännen Finns det bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Som sagt att mysa med flickvännen Finns det bättre? Nej! Det knäcker faktiskt att slåss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Köra skoter en fin dag i Januari. Ute å racea med polare, å sen hitta nå bra ställe å göra upp eld och grilla äkta finsk korv. Nu längtar jag till Vinter.. Redigerad 20 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Köra skoter en fin dag i Januari. Ute å racea med polare, å sen hitta nå bra ställe å göra upp eld och grilla äkta finsk korv. Nu längtar jag till Vinter.. Får jag fråga en sak? Varför citerade du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Får jag fråga en sak? Varför citerade du mig? Oj, förlåt Quotade å råka glömma å sudda bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 OFFTOPIC När jag var hos min polare så skulle han skjuta iväg en boll med ett basebollträ så slog han mig på magen med det(FUCKING ONT ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts