vigge Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sitta på toan och bajsa samtidigt som man knullar! Nu kunde jag inte hålla mig längre, bwaahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nu kunde jag inte hålla mig längre, bwaahahahahaha Hehehe Viste att någon skulle brista för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Pussas och kramas Få orgasm Åka bil med V8, En kompis Cadillac helt suverän älskar den.. Sova Redigerad 19 maj, 2005 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sova o skita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 The feling off löööööve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sova länge och spela fotboll blir skit trött och sen duscha. Känslan efteråt går inte att slå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Som jag läste på en offentlig toalett på Skara Sommarland: "Den som påstår att sex är det skönaste i livet, har aldrig varit varit riktigt skitnödig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Bara köpa ett 6pack folköl, ta moppen ner till saltholmen med polarna och njuta av bersen. att spela riktigt hög musik är gött det med. och när man vaknar på morgonen, att bara ta en grov portion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Bränna på 100 knyck med trimmad moppe Eller bada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Köra som ett tok med moppeden på en cykel bana. Eller skita, 6 låter ochså väldigt skönt. Eller spela Postal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) .fan va alla gillar att skita då jag ser det mest som ett nödvändigt obehag.. hade gärna sluppit.. Redigerad 17 maj, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 .fan va alla gillar att skita då jag ser det mest som ett nödvändigt obehag.. hade gärna sluppit.. Gillar och gillar. Det är iaf skönt om man är väldigt nödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Som jag läste på en offentlig toalett på Skara Sommarland: "Den som påstår att sex är det skönaste i livet, har aldrig varit varit riktigt skitnödig" Haha, det har jag oxå läst på skara sommarland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sova länge och spela fotboll blir skit trött och sen duscha. Känslan efteråt går inte att slå Håller verkligen me dig men skulle oxå vilja lägga till hångel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) ... Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Prata med Johanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Min lista 1. Våld löser allt 2. Sex är också skönt 3. Mat är gott 4. att sova är skönt också 5. Pengar är bra om du har mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag har kommit på det ! Att vara så jävla förbannad som man skakar i hela kroppen och inte kan kontrolera sig själv ! och bara slå isönder allt man kommer åt, eller är det något fel på mig ? Jag försöker kontrolera mig men kan inte ! som en gång när jag hade köpt en webcam så blev jag sktisur på min syrra så jag tog den och lyckades ställa tillbakane den. Men sen direkt efter var det något som drev mig till att ta den och slå allt vad jag kan i golvet vet inte.... Kanske därför min mamma vill att jag ska gå i terapi för mina aggressioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag har kommit på det ! Att vara så jävla förbannad som man skakar i hela kroppen och inte kan kontrolera sig själv ! och bara slå isönder allt man kommer åt, eller är det något fel på mig ? Jag försöker kontrolera mig men kan inte ! som en gång när jag hade köpt en webcam så blev jag sktisur på min syrra så jag tog den och lyckades ställa tillbakane den. Men sen direkt efter var det något som drev mig till att ta den och slå allt vad jag kan i golvet vet inte.... Kanske därför min mamma vill att jag ska gå i terapi för mina aggressioner? Haha.. Det ÄR Normalt.. (iaf för mig... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ibland kan jag inte fatta hur folk kan få sådana aggrevasiv kickar( ) Jag har så lite aggresivatet i kroppen så jag har aldrig slagit en människa i hela mitt liv ( ) DET ÄR SANT. När jag ska slå dom så känns det så onödigt... jag tycker mycket är skönt Men är det skönt att banka skiten ur en som förtjänar det? ' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts