leftbehind Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Dra ner på stan med polarna på röjarfest...Det är så härligt när man vaknar dagen efteråt! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 @StellHell: du värkar vara lite besatt av sex . äre någonting som du vill berätta för mr. gurfi? det skönaste? hmm. vet inte, kanske ta en öl eller päroncider och spela lite Zelda eller max payne . eller kanske gå ner till videobutiken och hyra en het p-rulle, smörja in hela sin kropp med matolja och go busy 13år?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Detta kanske inte är det skönaste direkt, men det är jävligt skönt att lyssna på MP3-spelaren när man ska sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Håller med till 100 % Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 .gah.... got me! :'( det är mest dig jag tänker på när jag gör det Stellan.. *kååååt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 cykla är en riktig höjdare. Men sen finns det ju R***A och sitta på Gtasajten Kramas & gosa är gött! Hur fan kan man SITTA på Gtasajten? Asså sitter du typ me arslet mot skärmen eller vad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Asså sitter du typ me arslet mot skärmen eller vad?! Är det nåt fel med det?! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 13år?!?! För att va exakt så är jag 14. fyllde år i slutet av jan. och sen så brukar jag inte hyra porrfilmer och smöja in mitt bröst med matolja om det va det du syftade på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 och sen så brukar jag inte hyra porrfilmer och smöja in mitt bröst med matolja om det va det du syftade på? Nu känner jag mig ensam igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Intresseklubben Antecknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 *kååååt* .vad är ditt num..... ähh där gick det för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Musik är det skönaste i livet, bättre än sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) För att va exakt så är jag 14. fyllde år i slutet av jan. och sen så brukar jag inte hyra porrfilmer och smöja in mitt bröst med matolja om det va det du syftade på? Nej,det var inte det jag syftade på! Jag syftade ju på att du var 13år bara! EDIT:OPPS,14år var det ju! Redigerad 29 april, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Är det nåt fel med det?! .... Ja..ja...jag visste inte att folk gjorde det nuförtiden! Sorry! Nu ska jag göra en sak bara... *intalar mig själv att det är NORMALT med det* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 KLULLA!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Blöt asfalt... Motherfucker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sitta på toan och bajsa samtidigt som man knullar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 KLULLA!!!!!!!!!!! Klulla? Något nytt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Klulla? Något nytt eller? Dessa amerikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Att slå personligt rekord i någonting. (T e.x slå nytt rekord i att cykla på bakhjulet)Att bli klar med en sak som man själv bestämt sig för. (T e.x att man tar ett litet föråd i sitt hus och bästemmer sig för att göra om det till värsta spelhörnan och sen blir det klart)Att lägga sig i en nybäddad säng i ett 100% rent rum när man är nydushad.Att njuta av livet en het sommardag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts